ponedjeljak, 24. studenoga 2008.

Izbor najljepseg rada mjeseca novembra

Na forumu http://boye.yuku.com/directory poceo je Izbor najljepseg rada mjeseca novembra. Kao pobjednica proslog mjeseca, zadatak mi je bio da postavim 5 radova, za koje mislim da su najljepsi, a od tih radova clanovi foruma bi glasanjem izabrali najljepsi rad mjeseca.
Zadatak je zaista bio tezak...Nakon dugog razmisljanja, pregledavanja, odlucila sam se za 5 radova...
Nadam se da su drage forumasice zadovoljne mojim izborom radova. Vjerovatno ima i onih koji bas i nisu zadovoljni, koji misle da su nepravedno izostavljeni. Ne bih voljela da ima takvih, iz prostog razloga sto nam sigurno ukusi nisu isti, a docice svi na red, pa ce moci vidjeti kako je tesko odluciti se sto postaviti...
Nadam se da cemo izabrati zaista najljepsi rad, a ja cu ga postaviti ovdje na svoj blog...
Odoh sada, dobila sam upravo salvete od moje drage forumasice "komar" iz Zagreba, sa foruma http://www.venusart.net/ pa to moram malo da pregledam .Kako sam sretna...Kako je divno imati prijatelje, pozitivce, one koji su spremni na sve da te razvesele. Sada je preda mnom faza Decoupage tehnike ili salvetne tehnike....Uh kako cu ja to....

Nema komentara:

Objavi komentar

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.