nedjelja, 9. kolovoza 2009.

Nagrade...

Da...baš je lijepo imati ovakve prijateljice. Nema me jedno vrijeme na blogu ali one misle na mene i dodijele mi nagrade...Ne mogu vam opisati koliko sam sretna zbog toga.
Dakle moje drage prijateljice Laura i Sandra dodijelile su mi ovu nagradu.


zatim Laura još i ovu:
A Sandra ove dvije


THANK YOU girls you made my day!

Hugs & kiss

PS. Danas (11.08.2009) sam na Natašinom blogu Bolhin svet našla još nagrada za mene...Nataša mi je dodijelila Beautiful Blogger Award, Uber Amazing Blog i The Circle of Friends Award.
Hvala Nataša!!!

4 komentara:

  1. Drago mi je zbog Tebe. Dobijas sto si zasluzila!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga ti ove Awarde s pravom zaslužuješ.

    OdgovoriIzbriši
  3. Phoenix - veseli me da te nagrade jednostavno nalaze... Tvoj rad magnetno djeluje na one koji posjećuju tvoj blog i kao što vidim jednostavno se nadmeću, vredni ljudi, svojim jedinstvenim awardima. I osim predivne zbirke svojih radova imaš i divnu zbirku awarda. Svaka čast! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hello, congratulations!
    Award is to get to me.
    You'll be glad you like - Gold Blog!
    Greetings, Diana

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.