četvrtak, 5. studenoga 2009.

Hmmm...keramika

Ja ne znam kako vi, ali ja kad se spuste tamni oblaci...oni teški koji
najavljuju kišu i snijeg tad zaželim da ostanem u krevetu do proljeća..
Takvo raspoloženje kod mene dugo ne traje, uglavnom je tako dok ne uzmem fimo i boje i počnem da radim nešto novo...Tako je bilo jučer...Bijeli fimo, razni otisci, boje, lak i evo različitih privjesaka, neobičnih boja...imitacija keramike.Hmmm... kao da prkosim vremenu...Neće mi valjda oblaci kvariti raspoloženje...hahaha
Pokušavala sam danas da uhvatim momenat kad izađe sunce ili se razvedri pa da mogu da fotografiram...ali ništa od toga...Zato su fotke mutne jer ja ne znam namjestiti svjetlo i sve ostalo.
Baš mi se dopada ova imitacija keramike, a osim toga mislim da bi je uspješno radio i onaj koji prvi put vidi fimo...
Nedavno sam dala mogućnost ovdje da svi mogu ostavljati komentare...dakle i anonimusi.Sigurna sam da ima dosta onih koji dođu na blog, možda bi ostavili komentar ali nisu prijavljeni na blogger...Dakle sada svi moji posjetioci mogu komentirati...naravno u okviru teme u postu.
LP

Broj komentara: 19:

  1. Prekrasno!!! Bas lijepe boje... :)
    Pojela bih ove privjeske... hehehehehe!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme...kad si prije vidjela..pa samo što sam postavila.
    Hvala Ramonice!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. fora su ovi novi privjesci! Vesele i živahne boje idealne za podizanje raspoloženja u ove sumorne dane! Super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Još samo da nagovorimo KRAŠ da krenu u proizvodnju nekih finih pralina koje će raditi po uzorku na ove tvoje mljac mljac privjeske!!! Bravo, jako lijepo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš su slatki privesci! Interesantni otisci.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasni obeski! Živahne barve!

    So pa tile deževni in rahlo depresivni dnevi res taki, da bi se človek najraje zavlekel pod kovter vse tja do pomladi, ja :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hmmmm...keramika je naslov koji izaziva u meni slike - kako gledaš po Sarajevu hobby dućane zbog kupovine peći....

    Jel je ovo najava za nešto? Ha ha! Draga, tvoj svaki rad ima šarm i ljepotu, pa tako i ova "keramika". LP

    OdgovoriIzbriši
  8. hallo,hvala na lijepim komentarima,kuglice za bor su ti najmanja 60mm,srednja 70 mm,a najveća 80mm.danas ću ih staviti sa još nekim mojim radovima kod naše drage teice u shop,pa ćeš ih moći vidjeti i tamo.pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  9. Divni novi radovi. I za komentare si u pravu, mene smara da kuckam ona slovca....
    Kiss!

    OdgovoriIzbriši
  10. Super su privjesci, kao prava keramika.

    OdgovoriIzbriši
  11. I kamen u rukama majstora postaje remek djelo!
    Kažeš da bi svatko ovo mogao.
    E pa draga moja varaš se.Ja, naprimjer sam za fimo prava truba!
    Divni su ti privjesci!
    Nema što!
    Pozz!
    Sandra!

    OdgovoriIzbriši
  12. Super "keramika". Jaz v takšnih dneh zakurim v peči in skuham vročo čokolado, grem v svojo "delavnico" (ki je v kleti in imam tako ali tako luč) in ustvarjam :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako lepo izgleda!!! Znam, taj tutorijal sam davno skinula sa net-a, nisam probala, ali sam videla da je fora u tome kako i koju boju nanosiš... tebi je odlično ispalo!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. :) Lepo Vama to ide. Bravo!Veliki pozdrav iz Beograda. Samo napred!

    OdgovoriIzbriši
  15. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.