ponedjeljak, 1. veljače 2010.

Nagradice

Već nekoliko dana pokušavam naći slobodnog vremena da vam pokažem moje nagrade koje sam dobila od divne blogerice Diane . Diana je jedna divna osoba, i utoliko mi je i draže što sam od nje dobila sve ovo.
Njen blog obiluje receptima za kuhanje...sa jednostavnim jelima ali tako dekorisanim da je to užitak za oči.Probala sam neke recepte, osim što su užitak za oči, užitak su i za stomak.Ima ona još i dosta tema koje mene zanimaju a to su običaji u njenoj Bogarskoj. Postovi su na bugarskom jeziku ali to ne umanjuje kvalitet bloga, jer je Dijana postavila prevoditelja.

Ja bih sada trebala za nagradu predložiti 12 blogera. To mi je zaista najteži dio posla i nikako ne volim što su ta pravila. To je za mene malo, jer ne bih voljela nikoga da ispustim.Ja mislim da svi moji posjetioci zaslužuju ove nagrade i ja vam ih od srca dodjeljujem.
 Ali to nije sve. Uz ovu sličicu šalje mi svoju pozitivnu energiju i osmjehe. Neka pozitivna osoba je to započela da bi blogerski svijet bio veseliji i sretniji. Vi možete nastaviti ukoliko želite.

Draga Diana, hvala ti za sve tvoje posjete, hvala ti za komentare i sve nagrade koje si mi dodijelala a ponajviše hvala za divne pozitivnu energiju i divne osmjehe.

Dear Diana, thank you for your visit, thank you for your comments and any awards that you have given me, and thanks for the positive energy and beautiful smile.
Big hug and kiss

Lp

4 komentara:

  1. Hello Phoenix,
    thanks for the nice comment.
    I am very happy that adopted these awards.
    You are very positive and do great things.
    We come and examine your blog.
    Big hug and a smile, Diana

    OdgovoriIzbriši
  2. Diana je stvarno super. Hvala sto si nas uputila na njen blog. Niti me cudi sto si ti dobila nagrade od nje, niti me cudi kome se ti divis. Diana je stvarno fantasticna sa njenim receptima i mmnjammmi slicicama. Pojela bih i PC kad pogledam sliku. A sada idem nesto da skuvam, napraviste mi takav apetit, da cu vas i tuziti ako se ugojim. ;) he, he.. Nagrade si u potpunosti zasluzila i hvala sto si ih sa nama podelila. Ti si uvek ista Phoenix koju sam upoznala prvog dana i moj nejveci drug na netu za malkice ispred svih, niko ne sme da mi se naljuti, ali to je istina.

    OdgovoriIzbriši
  3. hvala sto si sa nama podelila dianin blog...ne treba ga dugo gledati...hm...uh..divota.sto se tiče dodele nagrada taj isti problem sam imala i ja,pa sam i ja dodelila svima nagrade,jer mislim da ih svi podjednako zasluzujemo.

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.