ponedjeljak, 19. travnja 2010.

More...more...

More...more...pjeva Meri Cetinić...a ja luda za morem, radim privjeske koji me podsjećaju na more. Proljeće nije kako treba ni počelo....a ja već razmišljam o suncu, moru i svoj ljepoti koje nam pruža. Slušajući moju dragu Meri, gledajući neke stare slike...i uživajući u morskim uspomenama napravih i ovo:



A ovo je kako izgleda npr. na nekom bijelom odjevnom predmetu.



Dok gledate i čitate, poslušajte i pjesmu "More,more..." , neka bude potpuni ugođaj. Uživajte i lijep pozdrav svim mojim dragim posjetiteljima...
Vaša

22 komentara:

  1. joj, js tudi komaj čakam na morje.. zdaj, ko sm prebrala tvojo objavo, pa še bolj ;) upam, da ga obe hmalu dočakava.

    OdgovoriIzbriši
  2. Mislim da smo svi već ludi od ove zime, a ovakvi radovi su najljepši mogući način za dozivanje ljeta.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasni radovi, pravi poziv za ljeto. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  4. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  5. prekrasno,jako ljepo. pozdrav iz splita ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne samo, da si mi naredila skomine z morjem, še pesem daš zraven tisto pravo, da bi takoj odšla na počitnice!
    Izdelki čudoviti, optimistični, pravi za poletje!

    OdgovoriIzbriši
  7. They do remind me of the sea, those are wonderful, well done!

    OdgovoriIzbriši
  8. prekrasno si ovo napravila. .a pomisao na more. .joj, kad će već jednom ljeto. .

    OdgovoriIzbriši
  9. Morje!!!!!!Kako lepo si si pričarala morje s super lepimi obeski:)

    OdgovoriIzbriši
  10. O, ti si nas popeljala kar na morje. Čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  11. I ja se osjećam morski uz ove prekasne radove.

    OdgovoriIzbriši
  12. Prekrasno! Odusevljena sam i od skoljkica i od more

    OdgovoriIzbriši
  13. Savršeno, sve je savršeno! Ogrlice, slike i muzika! Baš savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Savršeno si prenjela inspiraciju na radove!
    Potpuni morski ugođaj.
    Pozz!
    Sandra!

    OdgovoriIzbriši
  15. Prekrasno je. I predivna je uvodna priča kako su ovi privjesci nastali... Sjajna si :))

    OdgovoriIzbriši
  16. ooooooo, kako je zadišalo! do sem je zadišalo, po morju, soli, po razgretem kamnu in ... naj že bo poletje.

    prelep nakit.

    OdgovoriIzbriši
  17. sjajni radovi!!!prezentacija vrhunska!!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Draga Phoenix, izvrsno si odradila svojim rukama ovaj morski ugođaj - i bilo bi super kad bi na moru bilo takvih suvenira. I miris mora, i pjesma i sve mi je super... A jedan dio mene veli: "Pa nije to valjda naša turistička sezona na spotu ...Meri Cetinic nakon one loše reklame - gdje su turisti? Hoćemo li svi pjevati šlager kako mi se vidi u novinama "More, more - noćne more!" Pusa - baš si me razveselila svojim morem i radovima!

    OdgovoriIzbriši
  19. Hvala ti što si me podsjetila na moju Dalmaciju koju obožavam.
    Premda živim na moru, nemam taj doživljaj ali kad sam u Makarskoj, gdje sam provela cijelo djetinjstvo dišem drugi zrak!:)
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  20. Tole sem pa čist zamudila in moram pokomentirat. Morje - neizmerna energija, tokrat ujeta v prekrasen nakit in za poslastico še pesem ... kar odneslo me je ...

    OdgovoriIzbriši
  21. Čudovit nakit! In morje.....prav zadišalo je in zvoki so napolnili prostor.

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.