ponedjeljak, 9. svibnja 2011.

I'm back!

Drage moje, konačno sam tu sa vama..Vratila sam se poslije dužeg odsustvovanja sa ovog bloga,iz moje
kuce i mog grada.Duže vrijeme sam osjećala zamor, nezainteresiranost za bilo što mi nije bilo obavezno...Jednostavno je bio red da se dobro odmorim i napunim baterije. A to sam uspjela...boraveći kod moje drage seke i mog dragog zeta koji su mi priuštili fantastičan odmor.Oni žive dugo u Nurnbergu u koji sam se prije mnogo godina zaljubila.Predivan grad u južnoj Njemačkoj tačnije u pokrajini Bavarskoj...Boravila sam više puta, ali svaki put otkrijem koliko je taj grad lijep,onako prostran, prepun zelenila...tipični njemački grad.
A odmarala sam se veoma aktivno...ja inače ne volim statičan odmor ...Volim da vidim što više....tako da sam posjetila mnogo muzeja (Bavarska ima oko 1500 muzeja) dvorac Greifenstein... i još mnogo toga.
Posjeta jednom gradu bez posjete trgovačkim centrima kod mene ne dolazi u obzir...Mora se zaviriti, možda nešto i kupiti...hahahaha...ovo da vidi moj muž rekao bi kako kod mene baš i nema "možda kupiti"...ali dobro...bila sam skromna jakooooo.
Naravno, moje glavno interesovanje su bili hobby dućani....Svaka normalna žena će prvo pogledati odjevne krpice....a ne...ja sam prvo otišla u meni dragi hobby shop, koji je meni pravo hodočašće...I naravno karticu na peglanje...Koliko sam materijala kupila? Mnogo...i daj Bože da to sve lijepo iskoristim,bar do mog sljedećeg odlaska tamo....Pa ljudi moji ja sam se osjećala kao dijete u radnji sa igračkama... 
Jedna meni vrlo važna igračkica je stigla..Nju sam dugo vremena tražila,i kad bih našla, uvijek sam imala razlog da je ne kupim...E sada je ona prva kupljena...
Naime, hobby bušilica i brusilica sa mnoštvom djelova će biti moja velika pomoć za završnu obradu polimera....Za mene najgori posao poslije pečenja gline je konačna obrada ono brušenje me je izluđivalo...
Nekada sam trebala dodatnu rupicu na već pečenom fimu....jer sam zaboravila...i ništa nemam čim da izbušim....nadam se da će sada biti puno lakše.... 

Kad negdje boravim na odmoru obavezno probam i hranu koja je tipična za taj kraj.Nekada budem oduševljena a nekada i ne...Ovaj put sam bila zadovoljna...i hranom...a bogami i pivom i to onim crnim...
I...na kraju dana kad već padam od umora...ali onog slatkog umora, s uživanjem popijem kafu sa mojim
 najmilijim u vrtu kojeg oni s ljubavlju uređuju.Ne tako rijetko dok se pije kafa sprema se peka ili gril...I šta da se radi...opet navali po jelu... doduše mnogo laganije i primjerenije mom trbuhu.
Eto, drage moje, tako sam vam ja provodila dane.Ovaj post ću sada završiti i sljedeći je već sutra.
Mnogo lijepih pozdrava i pusa od vaše odmorne
Phoenix

Broj komentara: 16:

  1. Drago mi je da si se odmorila, čovjek se u nekom trenutku zasiti svega i tada je najbolje otputovati. A sada tako naoružana u nove radne pobjede:) Dobro nam došla natrag!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja!!!! Nemaš pojma koliko sam se razveselila kada sam ugledala tvoj novi post. I još kad sam sve pročitala i pogledala što si nam pripremila :)) Mogu samo reći, da mi je drago da se se odmorila, ludo provela, zabavila i svaratila u hobby dućan. Odmah sam uočila malu slikicu gore desno paketića polimerne gline. Sigurna sam da češ nas ovako domorna s mnoštvom ideja zasuti novim majstorijama.
    Još jedno, dobro nam došla nazad i veliku pusu ti šaljem
    p.s. komplet bušilice/brusilice je kupnja " za bogove" i potpisujem što si rekla za posao s glinom nakon pečenja, uh, gnjavaža

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš ti je bilo lijepo, vidi se da si uživala, tako treba!
    Kako Snježa kaže, brzo u radne pobjede na radost svih nas:)
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vidim ja da si se ti lijepo provela baš mi je drago a i dobro je što si se nakupovala materijala znači svašta ćeš nam lijepoga pokazati.A za ovaj vrt čista desetka...

    OdgovoriIzbriši
  5. Tamo je toliko lijepo da bi svatko napunio baterije. Drago mi je zbog tebe...a sad čekamo tvoje nove radove...pusa :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Jeeee,vratila si se i napunila baterije kažeš.Dakle nakon ovoga što si napisala i pokazala očekuju nas svakojaka čuda...veselim se tomu i tebi.Pozz,
    Tanja

    OdgovoriIzbriši
  7. O, kako ti zavidim na lepom provodu i divnim stvarima koje si kupila.
    I unapred se radujem tvojim novim radovima.

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobro nam došla natrag svježa, odmorena i željna stvarati! Torbe sa potrebnim materijalima si "skromno" napunila i sad samo treba krenuti :)))
    Jedva čekam!
    Odmor je zaista bio lijep što dokazuju sve ove slike!
    Dobro sam se nasmijala na dio gdje pišeš ..."svaka normalna žena prvo će..." hehe
    Super je novi alatić!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  9. I meni je bilo jako drago kad sam vidjela na svom popisu blogova koje pratim i tvoj (konačno) novi post. Fotografijama si nas odlično informirala o svemu i sad jedva čekam sljedeći post.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo, da si nazaj! Iz tvojega zapisa se čuti nova moč, nova energija!

    OdgovoriIzbriši
  11. Dobrodošla nam natrag, baš te lijepo ponovno čitati... tako odmornu, prepunu novih hobby sitnica i novih ideja... nema veze što je novčanik malo tanji:))

    OdgovoriIzbriši
  12. Super za dopust in oglede in obisk hobi trgovine. Sestra ima prekrasen vrt, tebi pa zavidam novega pomočnika, ta bi tudi meni prišel prav!

    OdgovoriIzbriši
  13. Odlično!
    Glavno je da si opet ovdje i da si napunila baterije
    jedva čekam nove radove
    pozz

    OdgovoriIzbriši
  14. Odicno, sada verujem da ces napraviti svasta lepoga. Jedva cekam da vidim. LP i dobro nam se vratila.

    OdgovoriIzbriši
  15. Baš mi je drago da si se vratila i naravno odmorila!
    S nestrpljenjem očekujem tvoje nove uradke :))
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  16. Baš mi je drago i hvala na fotkama, kao da smo bile tamo. Loredana

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.