petak, 21. rujna 2012.

Welcome Fall !


Drage moje, kad ste pročitale naslov,ako ste pomislile da se radujem jeseni, gadno ste se prevarile....Davno sam ovdje pisala kako jedino volim kasno proljeće i ljeto....I zaista je tako, tada se osjećam odlično.Ne smetaju mi visoke temperature, vreli dani i noći. Jutarnje buđenje mi je najljepše kad otvorim oči i vidim plavo nebo bez ijednog oblačka....Tada sam sretna i ustajem iz kreveta bez obzira što ne trebam tako rano ustajati...
A u jesen i zimu, e to vam je duga priča...to bi jednostavno trebali vidjeti...Najradije bih prespavala zimski san...
Ovaj natpis na karti je jednostavno zbog toga da je popunim a ne da iskreno želim dobrodošlicu kiši,vjetru,niskim temperaturama, debelim odjevnim predmetima, čizmama..gužvi na parkingu...

Znam da kreativne duše vole jesen, naročito boje jeseni, pa kako oni kažu miris jeseni....pa gazanje po kiši,suho lišće....i ostalo....Zato njima želim lijepu i ugodnu jesen iz sveg srca....a ja odoh pod moj pokrivač da sanjam neko ljepše vrijeme...
Lijep i ugodan vikend
LP
Phoenix

21 komentar:

  1. Ja i nisam baš fan jeseni, ali mi se zato ovaj rad baš sviđa :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Da mogu birati, vjerojatno bi prednost dala samo bezbrižnosti proljetnog buđenja :)) Ali, što možemo ... godišnja se doma nemilice izmjenjuju.

    Čestitka je predivna :))

    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno! Drugače se podpišem pod tvoj post. Tudi jaz obožujem poletje, jesen in zimo imam rada samo zaradi tega, ker so prazniki, pa ker je mogoče malo več časa za kakšne stvari, ki jih počnemo v hiši. In za to, ker za zimo pride pomlad, ki je lepa zaradi svojega prebujanja.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, obiskala nas je jesen, ki že prinaša pisane sadove :-))
    Tvoja čestitka pa je zelo zelo lepa; super si jo skombinirala!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jesen je prekrasna sa svojim bojama, ali ipak više mi se sviđa proljeće, a tvoj uradak je odličan

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni se svidja :)
    Ne bih nikada rekla da ti jesen ne pase :) jer si je uradila odlicno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitka je super, jesen pa ne toliko :)))))))
    Lepo si skombinirala barve in dodala napis.

    OdgovoriIzbriši
  8. Možda ti ne voliš jesen ali jesen voli tebe. Ponudila ti je inspiraciju za tu predivnu čestitku. :))

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala vam drage moje...Vaši komentari mi puno znače...
    veliki ljubac svima

    OdgovoriIzbriši
  10. Vidim vratila si se čestitkama.
    Stvarno su sve do jedne posebne!
    Ova sa lavandicama je prekrasna a pošto si sama crtala image stvarno je posebna.
    Palac gore!
    Pozdrav!
    Sandra

    OdgovoriIzbriši
  11. čestitka je fantastična! meni je ljeto super ali ne kad pobija rekorde sa temperaturama. jesen je ljepa na svoj način ali čim okrenu kiše i tmurno vrijeme meni se nista neda. zima je super jer je hladnije i lakse se diše,ali kraći dani i duze noći me znaju deprimirati pa onda jedva čekam proljeće i ljeto i opet sve iznova

    OdgovoriIzbriši
  12. Čestitka je jako lepo, a jesen volim samo na slikama ili čestitkama kao što je tvoja.

    Drago mi je što si opet tu, dugo te nije bilo.

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepa čestitka!
    Volim jesen, ali ne volim ono što sledi posle :)

    OdgovoriIzbriši
  14. This is such a wonderful autumn card. I love the wood background for the wreath to hang on.

    OdgovoriIzbriši
  15. Tesko mi je da poverujem da kreativna dusa koja je napravila ovako lepu cestitku bas ni malo ne voli jesen. :) Salu na stranu, ni ja bas nisam od onih koji sljapkaju po barama i odusevljavaju se vetru i hladnoci, ali nadjem i lepe stvari u jesenjem danu.
    Cestitka je stvarno divna!
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  16. Divna čestitkica! Hehe... ovaj post kao da su pisale moja mama i sestra :)... ja se opet nekako zasitim ovih vrućina pa se pravo radujem zimi... radost mi kvari jedino pomisao na bezbroj nezaštićenih kučića vani... uvijek mi se srce stegne kada ih vidim kako se griju po šahtovima onako gladni i zaboravljeni od svih... uh, mislim da sam malo profulala temu... sorry!

    OdgovoriIzbriši
  17. Prelijepa ti je čestitka kao i sve ostale,ona s lavandom hej odličnaaaa :-) Nisam dugo bila na tvom blogu...čuj ,ja u stavri nisam dugo bila ni na svom blogu hehehehe A moram ti reći,skoro sam bilau Sarajevu,al samo 1 kratak dan....i pola dana provela u Tugri koja me oduševila-blago rečeno :-) Samo nastavi ovako s ovim divnim čestitkama...kissss

    OdgovoriIzbriši
  18. Jesenje lišće,drvena taraba,dobrodošlica,mašnica,ključić...Savršeno:)Sve na svom mjestu!Divna jesenska čestitka i sama fotografija:))))

    OdgovoriIzbriši
  19. Ja volim sve i volim puno tebe...Cmok i pohvala za cestitku.

    OdgovoriIzbriši
  20. My dear Phoenix,I hope you spent a wondefrul x-mas,i wish you a beauty New Year's dinner,all the best for 2013,may all your wishes come true full of healt and joy next to all your beloved....I send you a big hug...happy new year...Josefa Laura.

    OdgovoriIzbriši
  21. Dobro si ovo uradila. Sviđa se mi čestitka. Jako je ljepa. Pozdrav iz Slovenije.

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.