srijeda, 22. srpnja 2009.

Awards




Drage moje, evo me konačno. Moram da vas obavjestim da sam dobila dvije nagrade od moje drage bloger prijateljice Laure. Veoma sam sretna što je baš ta divna osoba mislila na mene i dodijelila mi ove prekrasne nagrade.

Draga Laura, hvala ti . Moj dan si napravila sunčanijim i sretnijim.

Ove dvije nagrade s radošću dodijeljujem mojim dragim prijateljicama blogericama.

Drage moje potražite se na desnoj strani mog bloga. Ukoliko vidite naziv vašeg bloga, SLOBODNO pokupite vaše nagrade. Ja zaista želim da vama svima dodijelim ove divne nagrade, a vremena nemam da vas pojedinačno prozovem. Vaše blogove redovno posjećujem zato što su mi divni, što su mi inspirativni a vi kao prave prijateljice dolazite na moj blog i ostavljate komentar. Hvala vam!!!
Lijepi pozdravi
vaša
All of my visitors who do not speak my language would you please use the Google Translator located on the top of the left sidebar to translate the desired posts on my blog. Thanks!

Broj komentara: 6:

  1. Draga moja!!!
    Rado ću preuzeti nagradice!
    Hvala!!!
    Pozz!
    Sandra!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dear Phoenix, you are a lovely person and you make my day happy when you visit my blog ,thank you for a lovely comment..Laura.

    OdgovoriIzbriši
  3. Dear Phoenix,
    Happy prizes!
    I do not understand much of the writing, but they are good and catchy!
    Greetings Diana

    OdgovoriIzbriši
  4. Dear Phoenix,
    Thanks a lot - a gesture and attention!
    Gladly accept the awards,
    Kisses, Diana

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo...mnogo hvala na poklonu... nadam se da cu uspjeti da ga preuzmem je nesto mi bas i ne ide.... poljubac i pozz ...Milena...

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi, only visiting your beautiful blog hugs JLaura

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.