petak, 24. srpnja 2009.

Moje bogatstvo...

Zahvalnica koju sam dobila od Diane
Drage moje, nisam imala namjeru da pišem blog jer sada malo radim na mojim ogrlicama i čestitkama pa nemam što pokazati. Međutim jedna divna gesta moje drage prijateljice Diane iz Bugarske me je potaknula da vam pokažem na koji način mi se zahvalila za dodjeljene joj awarde. Ja sam joj ih dodijelila jer je zaista izuzetna dama...sa izuzetnim kulinarskim i kreativnim umijećem. Njeni kulinarski recepti, praznik su za stomak i oči. Ona je jedna od mojih dragih prijateljica čiji komentari mi mnogo znače.
Ogromno je bogatstvo imati ovakve prijatelje...i jako sam sretna zbog toga.
Hvala ti draga Diana.smileys

Jedan topli pozdrav iz užasno vrućeg Sarajeva
vaša
All of my visitors who do not speak my language would you please use the Google Translator located on the top of the left sidebar to translate the desired posts on my blog. Thanks!

Broj komentara: 10:

  1. Dear Phoenix,
    I like your wonderful blog.
    For me you are talented, skillful and very nice lady with a flair at the beautiful --
    it sees and creates.
    I love to visit here.

    Thank you very much.
    It is my great pleasure to be part of your circle of friends.

    I am not sure many in translation!

    Greeting, hugs and kisses,
    Diana

    OdgovoriIzbriši
  2. Thank you so much and have a wonderful weekend,you are so sweet.......Hugs Laura

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi only visiting your beautiful blog hugs JLaura

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi dear,wow what a wonderful news,it make'me so happy, i am sorry i am so far, i will love to do something for your weeding, when are you getting marry? i am so happy for you, i send you a big hug......Laura.

    OdgovoriIzbriši
  5. Na mom blogu te čeka nagradica!
    Sandra!

    OdgovoriIzbriši
  6. Evo mene opet!
    Znam da si u gužvi i da ne stigneš za kompjuter ali imaš mail!
    Ako stigneš molim te javi se!
    Pozz!
    Sandra!

    OdgovoriIzbriši
  7. Dear Phoenix i have an award for you in my blog,hugs Laura..

    OdgovoriIzbriši
  8. Draga moja, prijateljstvo se gradi obostrano, i Ti si divan prijatelj, od onih pravih i retkih.

    OdgovoriIzbriši
  9. Moram priznati da ovo čudo od tehnike i te kako nam otkriva kvalitetne i drage ljude. Tko u ljudima nađe bogatstvo - to je istinska sreća o kojoj mnogi sanjaju a samo neki pronalaze..... Od srca pozdrav i velika pusa za tvoj Veliki Dan - kada ti se službeno povećava obitelj! :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Kada budeš mogla skokni na moj blog i podigni svoju nagradicu!
    Pozz!
    Sandra!

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.