četvrtak, 15. listopada 2009.

Jesen - vječita inspiracija


Drage moje, nadam se da vam je danas bio sunčan, lijep i uspješan dan.
Meni da...bio je lijep sunčan ali hladan dan. Jesen je prelijepa, i vjerujem da sve vas može da inspiriše. Tako i mene, jesen me može inspirisati ali ja nekako više volim proljeće i ljeto. A što da se radi...kad živim ovdje gdje jesen krene rano a onda iz jeseni brzo u zimu koja je kod mene u Sarajevu baš duga.
Dobro...proćiće opet zima kao i uvijek...ja ću biti strpljiva i tražiti i dalje inspiraciju u prirodi...A priroda je zaista jako inspirativna...Šetajući...pokupila sam ove neke listove koji su nevjerovatne boje(slika gore)..A onda mi je palo na um da bih nešto takvo mogla i napraviti od fima...
Već duže vrijeme razmišljam da napravim nekoliko kompleta prstenova za salvete...
Pa evo počela sam od lišća...Trenutno su gotova dva prstena a sljedećih dana će biti još...dok nabavim fimo.Ovo su bili neki ostaci od fima...

Dakle sastavila sam sve komadiće od fima,izmješala, utisnula pravi list, onim gumenim valjčićem za fimo sam prešla preko lista par puta i polako skinula list.
Na fimu je ostala tekstura lista.Nožićem sam izrezala po rubovima otisnutog lista i dobila list od fima.

Prsten sam radila također od fima, dvije sam trake fima isprepletala tako da sam dobila ovaj malo nebičan prsten.

Prsten sam omotala na praznu staklenu bočicu od začina (taj promjer prstena odlično odgovara da se salveta normalno može provući)
Poslije je došlo na red pečenje, brušenje,poliranje i lakiranje. Prsten sam ostavila namjerno neobrađen i nelakiran. Djeluje kao da su isprepletane grančice.
Prsten i list sam spojila onim brzosušećim ljepilom...a onda pripremila sebi grožđe, nasula vino i uživala...

Do sljedećih jesenjih inspiracija lijepi pozdravi!

Broj komentara: 11:

  1. Krasni izdelki, všeč mi je tudi novo ozadje bloga. Lp Kristina

    OdgovoriIzbriši
  2. Fajn ideja, fajn! Preprosta, pa barve si krasno zmešala!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepi su prtenovi za salvete.
    Bravo draga, zlatne ruke!

    OdgovoriIzbriši
  4. I love autumn too, wonderful idea.
    Very beautiful and creative work.
    Greetings, Diana

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno, listje izgleda kot pravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. Svaka čast!!!
    Lišće stvarno izgleda kao pravo.
    Boja, takstura,detalji....sve izgleda savršeno!
    Tvoja mašta nema granica i
    uvijek mi je zadovoljsto uživati u tvojim radovima!
    Pozz!
    Sandra!

    OdgovoriIzbriši
  7. Divni radovi, tebe je jesen bas inspirisala!Boje i formu si zaista lepo docarala, asocijacija na jesen je vise nego ocigledna!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasno, jesen stvarno djeluje inspirativno. Samo dok je lijepo i sunčano, a kada počnu kiše onda više ne :) Super ideja za salvetne prstenove, sada još sastaviti jesenski menu i uživati...

    OdgovoriIzbriši
  9. prelep rad...
    i ja vec duze vreme razmisljam da od lista napravim nesto od nakita... :)

    OdgovoriIzbriši
  10. How beautiful! I love your idea to make the napkin rings with the faux Maple leaves. Would look wonderful on a Thanksgiving table!

    OdgovoriIzbriši
  11. Suuuper su!!! I super ideja za salvete, uvijek se mučim pa ih guram po čašama i onim ružnim limenim posudama - ovo je divota!

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.