ponedjeljak, 19. listopada 2009.

Patina...


Priznajem...ovo je bilo gotovo još prije mjesec dana,ali ja nikako nisam zadovoljna ovom bijelom patinom...Odnosno ovo je bijela akrilna boja (Basics-Liquitex)koja je trebala "glumiti" patinu...Međutim ona tako brzo prijanja a mislim da se i suviše brzo suši tako da sam na kraju jedva stigla da skinem višak boje.Ma iskreno nije boja kriva nego ja...trebala sam bojiti dio po dio i odmah skidati višak boje...sigurno bi bilo ljepše...To ćemo drugi put...

Sjetih se jedne divne misli:

Nikada ne očajavajte. Mnogi uspjesi su proizišli
iz onoga što je ličilo na neuspjehe.

Do sljedećeg tipkanja, lijepi pozdravi
vaša

Broj komentara: 7:

  1. Draga moja Phoenix, mozda ti mogu pomoci.Kod patiniranja akrilnim bojama uvek koristi cist etil alkohol, znaci onaj od 96%, koga ces imati pored sebe i u koji ces umakati neku grublju krpicu i s kojom ces skidati visak boje.Zasto grublju, pa da ne bi ulazila previse u udubljene delove u kojima zelis da se boja zadrzi.Probaj to i sada, verujem da nije kasno.U principu najbolje je odmah, ali moze i kad god oces, samo da nije lakirano, naravno.Puno pozdrava i radi nam i dalje ovako lepe komade nakita!

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga, sigurna sam da je sve to isključivo stvar samokritike, jer nama običnim smrtnicima tvoja patina izgleda prekrasno. Zaista, jako je lijepo sve skupa ispalo. A misao ti je itekako istinita i lijepa..... možda da se nadovežem sa još jednom: "put do pakla je popločen dobrim namjerama". Iliti - svako zlo za nako dobro i obrnuto! Puse iz Zagreba!

    OdgovoriIzbriši
  3. Hi dear ,as always beautiful work ..lotsa love...Laura

    OdgovoriIzbriši
  4. mislim da je nekada i boja kriva...
    kada se upoznas sa nacinom susenja boje... bice sve ok... a i donda rece pametnu stvar... znaci uvek se moze ispraviti... :)

    madaaa... ja licno misli da je i ovako sasvim dobro i lepo! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Very stylish and spectacular.
    I am fascinated again -
    Congratulations, Diana

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojem oku ovo izgleda savršeno.
    Svaka čast!
    Pozz!
    Sandra!

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.