utorak, 23. ožujka 2010.

6 things about me/6 stvari o meni

Drage moje, evo mene ponovo ali ne sa radovima nego sa 6 stvari o meni. Tagovale su me drage mi blogerice  SandraZ  ,  lindolina i Clloeart .
Ova igra mi se jako dopada jer kroz ove naše priče upoznajemo se sve bolje. Ja sam već dva puta igrala ovu igru (ovdje i ovdje možete vidjeti) i vjerujem poslije ovoga saznaćete uglavnom sve o meni. Imala bih ja još puno toga da napišem ali moram se pridržavati pravila, dakle 6 stvari o sebi.

Neću pisati o kreativnom radu jer to već znate, neću pisati ni šta mrzim,jer toga nema puno... jedino mrzim nasilje bilo koje vrste, laž i licemjerstvo.Dakle pisaću o onome što sam ja....

1.Obožavam Leonarda Cohena...toliko volim njegove pjesme da ih mogu slušati i kad sam tužna i kad sam sretna, kad je divan sunčan dan i kad kiša odvratno pada...Nikada mi nije dosta njegovih pjesama.
Volim ja skoro svaku vrstu muzike osim folka...tu se zaista ne nalazim, iritira me i zato je izbjegavam.

2. Jako volim kratku kosu, toliko kratku da podsjeća na dječačku frizuru. Već godinama se šišam jako kratko i trebala bih se onda i šminkati malo jače ali ja to činim diskretno tek toliko da ne izgledam bolesno.Frizerka me nagovara da malo pustim dužu kosu, jer je kvalitetna ali ne uspijeva me nagovoriti.

3.Volim da kuham a boga mi i da jedem. Tako je kako znam za sebe...samo što sam nekada voljela kuhati neka egzotičnija jela...sada više ne. Nisam protiv da probam neko kinesko, tajlandsko, indijsko jelo ali da se tako hranim...hvala lijepa. Nijedno to jelo mi ne može zamijeniti bosanski lonac ili ohridski čomlek,srbijansku gibanicu, ribu na sve načine, slavonski kulen, bosansku sogan dolmu (luk punjen mljevenim mesom)...ili prekomursku gibanicu,gravče na tavče,sve bosanske pite,zagrebački odrezak, pa kremšnite ....hehehe...mogla bih ja ovako do sutra... Sigurno će te se iznenaditi ako vam kažem da čevapčiće ne volim...odnosno mogu pojesti ali ne uživam.

4.(veza sa onim što sam rekla pod 3.)I prije sam voljela da jedem ali valjda mlađa, brži metabolizam i nisam nikada debljala, naprotiv često sam izgledala kao da jedem vrlo malo, sada trudim se da manje jedem ali kg se sakupljaju.Stalno pričam kako ću smršaviti, gnjavim sve oko sebe sa tim...ali stalno odlažem. Iako se hranim zdravo...ali ova je zima bila katastrofalna...non-stop neki praznici, kolači i uglavnom pravim ono što ja volim (a to su svi kolači s čokoladom i orasima)...Pa ne jedi!!!!

5.Veliki sam cvjetoljubac...mogla bih vrtlariti neprestano.Imam mali vrt koji obožavam, i na tako malom prostoru ima ogroman broj biljaka, što trajnica što sezonskih.Ja tako posadim biljčicu i znam odmah poslije,i po nekoliko puta prolaziti pored nje i zagledati je ima li nešto novo na njoj...neki pupoljčić.A kad procvjeta veselju nigdje kraja.Volim ja i sve one životinjice koje uživaju u mom vrtu...Dugo sam se borila s puževima...nisam htjela koristiti pužomor...međutim puževi su se toliko namnožili da sam morala nešto učiniti. Poslije sam mrzila sebe što sam to učinila.


6. Volim putovati i da imam novaca za velika putovanja...ja jednostavno ne bih morala imati stan.Mislim da bih rijetko u njemu i boravila. Jako bih voljela posjetiti Peru, Kolumbiju, Indiju, Kinu, Japan....i još mnogo...mnogo divnih mjesta. Putovala sam ja mnogo, imam i mnogo sličica pa gledajući ih, uvijek me vrate u to vrijeme i na ta mjesta...Kao da ponovo prolazim sve to...Mislim da je to pravo bogatstvo.

E sada bih ja voljela nešto više saznati o Olgici , Drangulije , Little Glory , Kaći , Nada i Mo art

Nadam se da sam ispunila zadatak i da sad nešto više znate o meni.

Lijep pozdrav

Broj komentara: 14:

  1. Bilo je divno prečitati nešto drugo o tebi! I ja volim Cohena i kratku kosu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ova igra je doista super i uživala sam u čitanju tvojih 6 stvari! Ajme, kad si tamo krenula nabrajati domaće delicije, morala sam u kuhinju po malo čokolade da preživim ostatak posta! :) Ja sam imala upravo ovakvu frizuricu i priznajem da mi je to bilo teže održavati nego dugu kosu koju sada imam!

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj, Phoenix, baš sam uživala u tvojih 6 točaka! Imamo mi ribice puno toga zajedničko! Cohena volim poslušati, najdraža mi je frizura bila ona kratka, a i s papicom smo tu negdje!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ah, Leonard. Trnci mi prolaze leđima kada čujem njegove pjesme. A papica, isto potpisujem, domaće je domaće.... imaš što i za vidjet i za pojest (a ne one neke fensi kerefeke...)... Biljke voliš!!!! yes, i ja..... super. Baš mi je bilo zabavno sve ovo čitati.. Lijep pozdrav, Sandra Z.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res je zanimivo prebrati! In ugotoviti, da se pri vsaki stvari, ki si jo napisala, tudi jaz najdem :) kratki lasje, hrana (čebula mmmm :))), rože, potovanja ... pa tudi pri muziki se pridružim :)

    OdgovoriIzbriši
  6. volim kratku kosu, ali moja griva to baš i ne dopušta jer je neukrotiva ako nije duža... obožavam cvijeće i rado vrtlarim i isto ratujem s puževima (golaćima), neuništivi su, a vidjela sam i kapitalce od dvadesetak cm, bljak!

    OdgovoriIzbriši
  7. O, kako je bilo pa to zanimivo prebrati. Točko 3 bi najraje preskočila, ker sem postala lačna, sploh pri sliki, njami ;)

    Phoenix, pa saj sem ti že napisala, da greva skupaj v Peru ;) To je tudi moja velika želja.

    OdgovoriIzbriši
  8. Dear Phoenix,
    thanks for sharing - 6 things about you.
    It was interesting to read - look very positive and friendly person.
    I wish you a very nice and smiling day, Diana

    OdgovoriIzbriši
  9. Uživala sam čitajući 6 stvari o tebi. Kao da te polako upoznajem. Ovo o domaćoj spizi se u potpunosti slažem. Domaće je domaće! Jednom sam bila u Švicarsku i tamo provela 2 tjedna. Bilo mi je predivno, vidila sam dosta toga, upoznala ljude, ali spiza... Sve nešto iz kese, kutija, sve nešto pakovano, nisam imala pojma što je što. Mislim, znala bi za neke stvari ali okus je bio nikav. Znaš kad mi je čovik kod kojeg sam bila reka da mu je bolja hrv.domaća spiza jer je ukusnija, znao bi što jede. Kad sam došla doma prvo sam se dobro napila vode a onda najela domaće spize. Kratku kosu sam imala ko dite, uvik liti. Zimi je bila duža. Zadnji put sam se šišala kratko prije možda 10-tak god. Ma meni treba osobna frizerka. Putovanja putovanja... Toliko toga bih volila vidit.

    OdgovoriIzbriši
  10. Uh ima dosta toga gde se mozemo sloziti. Jedino sto se ja ne sisam kratko, ne sto ne volim kratku kosu, vec ja mrzim da odlazim kod frizera. Na duzoj kosi su manje obavezni odlasci kod frizera. Pusaaaaa

    OdgovoriIzbriši
  11. draga Phoenix, najlepša hvala, zelo sem počaščena... o sebi sem v zadnjem času pisala že dvakrat, kar nekaj resnic sem obelodanila, zato le - tisočkrat hvala za zaupanje in en veeeelik objem od mene:)
    ti pa moram povedati - prav nasmejala si me s tem pisanjem. tudi jaz obožujem kratke lase, ampak frizerka me nikoli ne postriže dovolj na kratko:) in, ja, tudi meni se sanja o Peruju, pa o Indiji, o Kubi, da ne govorim o Afriki... o kilogramih pa danes ne bom rekla nobene :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Drage moje, ova je igra divna.
    Tek sada vidim koliko su naši karakteri slični, pa vjerovatno smo se zbog toga i "našle" u ovom virtualnom svijetu.
    Hvala vam za vaše komentare i ove sada i sve do sada koje ste tako redovno unosile u ovo moje malo carstvo.
    Zbog vas moj blog postoji.Hvala vam!
    LP i puse

    OdgovoriIzbriši
  13. Joj ono o kuhinji i receptima, i putovanjima, mi je najdraže, a naročito recepti. Ajmo nešto izmisliti i na temu recepata. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  14. draga phoenix s gustom sam procitala post..drago mi je,i hvala ti sto si me po drugi put ukljucila u ovu divnu igru..malo sam bila u bedu u proteklom vremenu,pa prvi put nisam odigrala,sad sigurno hocu..imas pusu!!!

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.