četvrtak, 15. srpnja 2010.

Kutijica za dar

Za rođendan moje drage forumske i blogerske prijateljice Lili napravila sam ovu kutijicu...
Drvene kutijica, akrilna boja siva i lila, lak za raspucavanje, bitumen, granitna lila boja, pasta za drvo, šablona i puno strpljenja. Sve je prošlo dobro osim kad sam podizala šablonu...malo sam zabrljala...pa onda brisala, pa opet zabrljala i tako ostavila...nije strašno ali me interesuje kako podignete šablonu da ostane sve tako čisto jasnih rubova....

Da ne bih poklanjala praznu kutijicu u nju sam stavila dugmiće od fima...imitacija čipke i mermera.
Moja draga Lili je bila oduševljena.To me je učinilo jako sretnom jer volim da poklanjam svoj rad nekome ko to cijeni.
Do sljedećeg javljanja, svim vrijednim curama puse...
Vaša


¸




32 komentara:

  1. Kutijica ti je odlična. Sve ovo što opisuješ mi je jaaaako poznato. Proživjela sam to. Radim s akrilnim drvenim kitom i čini mi se da to nije medij namijenjen za ovaj naš rad. Svaki put kad skidam šablonu strahujem da se neće podići i dio koji želim da ostane na kutiji.

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow!!!Ne znam sta mi je ljepse kutijica ili dugmici, fantasticnoooo!!
    Sto se tice sablone, kad ja popunjavam gledam da dobro izgladim povrsinu i onda sa dvije ruke istovremeno podizem.Pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  3. wow! kutijica je fantastična! dugmići su super,nebi nikad rekla da su od fima,koliko vjerno izgledaju.

    odlično draga!

    OdgovoriIzbriši
  4. perfektna škatlica, krasnih barv. da o vsebini ne govorim - gumbe kar vidim na kakšni dobri torbici :)

    OdgovoriIzbriši
  5. preeeeeedivna kutija!!!!!super ti je ispala!!!
    kako bilja rece,sto vise zagladit i skinut visak iznad sablone..ali u sto manje poteza jer sto se vise tracka desi se da se sablona razlije odispod..i nista ne dirat nakon sabloniranja,ako nesto ostane strsat to malo ismirglat..pusaaaa!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivan dar, draga Phoenix :)) Jako mi se sviđa ova kombinacija boja i način kako si ju izradila. A preslatki fimo gumbići? Zakon su. Šablona - nekad me sluša nekad ne. A ako ne, onda si kažem "to je tako trebalo biti". Poz :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivan dar, draga Phoenix :)) Jako mi se sviđa ova kombinacija boja i način kako si ju izradila. A preslatki fimo gumbići? Zakon su. Šablona - nekad me sluša nekad ne. A ako ne, onda si kažem "to je tako trebalo biti". Poz :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasna škatla, z še lepšo vsebino, ja a ni lepo, ko nekomu podariš darilo in mu s tem narediš toliko veselja? Neprecenljivo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Što reći a da ne ponovim sve ovo što su ostale blogerice već rekle?
    Kod majstorice Phoenix uvijek, ama baš uvijek, nešto lijepo.

    OdgovoriIzbriši
  10. hej draga ova ti je kutijica fantastična.....boje su odlične:)))....za šablonu su ti cure već sve rekle:))....
    a gumbići su pun pogodak:))
    pusa:))....

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna kutijica i da ne govorim o gumbičima-preljepo!!
    A o darivanju...stvarno je treba znati, komu poklanjati handmade ili homemade, da ne bi nešto sa puno uloženog truda nekome ležalo u podrumu.
    Pozdrav i ljepi vikend.

    OdgovoriIzbriši
  12. svaka cast na ovako lepom i kreativnom poklonu :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala vam drage cure...baš sam ponosna na sebe.
    Hvala vam za upute jer ja zaista nisam nikada prije radila sa ovom pastom...odnosno akrilnim kitom za drvo.Sljedeći put bude bolje...
    @mojca...dugmići su upravo za torbu...vjerujem da će lijepo izgledati...
    puse

    OdgovoriIzbriši
  14. Ponosna sam vlasnica ove predivne kutije i svih drangulija u njoj.
    Hvala!
    lillium

    OdgovoriIzbriši
  15. Kutijica je super ljepa!A i unutrašnjost je fantastična!

    OdgovoriIzbriši
  16. Predivna je!
    Pa naravno da je Lili zadovoljna!
    Stvarno je posebna!
    Pozdrav!
    Sandra!

    OdgovoriIzbriši
  17. waaauuu ... ne samo škatlica, tudi vsebina škatlice!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Prelepa je...a o radosti poklanjanja neću ništa pisati, o tome se ne piše, to se oseća...

    OdgovoriIzbriši
  19. Zaista neznam što da hvalim poklon, ili Tvoj rad. Prije par godina sam mislila da je fimo - masa za dječju igru dok nisam vidjela tvoje radove. I svakim tvojim novim radom me uvjeravas da je fimo materijal umjetnika. Gumbi od fima... - stvarno me i dalje zadivljuješ! Pusa

    OdgovoriIzbriši
  20. Hej Phoenix! Na mom blogu te čeka Wild About Your Blog Award!:

    http://leptir-mojpribor.blogspot.com/2010/07/2-nove-nagrade2-new-awards.html

    OdgovoriIzbriši
  21. Ajme, što je prekrasna! Ma, takav poklon dobiti na dar... Uh, bravo, Phoenix!

    OdgovoriIzbriši
  22. Prekrasna kutijica, a isto tako i gumbići od fimo mase za koje sam prvo pomislila da su pravi sve dok nisam pročitala šta si napisala, pa sam se iznenadila kako si to vjerno napravila! Bravo :)))

    OdgovoriIzbriši
  23. Prekrasno, prekrsano...... ja nemam reci, vec je sve receno, jednostavno divnoooooooooooooo

    OdgovoriIzbriši
  24. kutijica je predivna, a ni gumbni ne zaostaju ljepotom. Kod šablone, ja malo pustim, cca par minuta, da se glet/strukturna pasta malo stisne pa ju onda lagano podignem

    OdgovoriIzbriši
  25. Jooooooj, hvala ti draga na preslatkom banneru! Slovca trče kao luda, bravo ti!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  26. Evo, jedne slatke nagradice i zanimacije za tebe na mom blogu<3

    OdgovoriIzbriši
  27. Hvala ti puno na lijepom komentaru na blogu!
    Divni radovi!
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  28. Genial post and this enter helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.

    OdgovoriIzbriši
  29. Evo mene opet, draga Phoenix. Samo da ti kažem da te na mojem blogu čeka pozivnica za igru. Priključi se, bit će mi drago. Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  30. Prelepi radovi,ostavili su me bez daha,svaka vam cast,pravi ste umetnik! Zaigrajte sa nama igru "volim",imate uputstvo na mom blogu,pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.