srijeda, 10. prosinca 2008.

Decoupage-Salvetna tehnika




Vec sam u proslom postu najavila da cu raditi ovu salvetnu tehniku...I zaista, poslije duzeg odlaganja konacno uradih i ovo.

Osim salvetne tehnike ovdje sam radila i tzv. "krakle" efekt (ispucani), dakle djeluje kao neki stari predmet i na kraju na saksiji po rubovima sam pokusala napraviti jos jednom tehnikom Shabby chic (kad novo glumi staro) onako pohabani izgled. Nesto bas i nisam zadovoljna pa cemo to popravljati.

Decoupage je bas interesantna tehnika....Pretrazujuci po internetu, toliko sam toga nasla da bi mi trebali mjeseci da sve to pregledam. Zato sam odustala od pretrazivanja, uzela cetkice u ruku, boje, ljepilo, salvete, lak i krenula u avanturu...Bas sam se dobro zabavljala.

Bice toga jos, a kad savladam ovu tehniku, rado cu prenijeti i vama...

Pozdrav

2 komentara:

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.