utorak, 7. travnja 2009.

Danas je prekrasan dan....lalalala

Drage moje, da danas mi je zaista divan dan. Moje jutarnje buđenje započinje uvijek otvaranjem samo jednog oka , da vidim kakvo je vrijeme....ako je tmurno ponovo ga zatvaram i još malo ostanem u postelji, a ako je sunčano odmah ustajem...Tako je bilo i jutros, nebo kristalno čisto, najljepše plave boje i sunceeeeeeeeee!!! Kupatilo, priprema jutarnje kafe i kompjuter...Tačno se zna putanja kojom se krećem u jutarnjim satima...
I sjetim se, danas moi izvlači dobitnicu svog candy-a...Odem na njen blog...i ne vjerujem...
Prvi put učestvujem, moi prvi put poklanja candy i ja sam ta sretnica...Kako sam vesela...
Cjelo jutro pjevušim. Hvala ti moi što si mi ovo jutro započela sa sretnim osmjehom.

Cmokić svima a najviše moi

PS. Blog candy (slika) koji mi je dodijelila moi nalazi se na prethodnom postu

3 komentara:

  1. Stvarno divan početak dana!Želim da ti i ostatak dana bude tako lep.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ti si pravi primjer kako nije važno pobijediti - važno je sudjelovati! I k tome Sreća te prati ili uvijek nekako zaslužiš. Čestitam!

    OdgovoriIzbriši
  3. I wish you a wonderful morning...Josefa Laura

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.