četvrtak, 17. rujna 2009.

Croatia - 12 points!

Drage moje, lijep pozdrav svima koji svrate na moj blog.
Vjerujem da očekujete neki moj rad, ali danas mislim da neće biti ništa.
Ubrzo...za koji dan, biće sigurno.

Ja vam volim da se smijem...ali ono od srca, onako da me zabole trbušni mišići ili salo...ne daj Bože. Volim da se smijem odmah po ustajanju iz kreveta (tada mi je dan divan)...E...sinoć sam se nasmijala pred spavanje....(ne smeta), a nasmijala me je draga Tea na svom blogu, odnosno naslov posta.
A Tea je napisala divan komentar o meni i mom blogu.
HVALA ti Tea još jednom.

Od kada sam otkrila njen blog, redovno navratim...pogledam i čudim se odakle Tea crpi sve silne ideje. I svaki put kad sjednem za komp, očekujem njen novi post i novu ideju.
Klikom na ovaj link hobbychic-Tea Jukić , vidjećete o čemu pričam.
Vjerujem da će te uživati.
Draga Tea i sve vi moje drage virtualne prijateljice šaljem vam moje najpozitivnije vibre, puno smijeha,radosti i ovaj mali virtualni cvijet za vas.



Želim vam sretan i uspješan dan!
LP
vaša


PS. A zašto ovakav naslov posta? Idite na Tein blog i pogledajte naslov, sve će vam biti jasno....:)))

4 komentara:

  1. Neprimjetno, ali ovim impulsima lete riječi onih koji razmjenjuju svoje vrijeme i misli.

    Sva sreća da nije jaka tvoja pozitivna vibra, te me od nje ne bole trbušni mišići :) Nekad pomislim da je ružno ako nemaš zdravlja, ružno je ako nemaš novaca, ali najružnije je ako nemaš prijatelja.

    Hvala Ti na svemu što činiš za nas!
    Draga Phoenix drago mi je da je Tea to zapazila.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako mi je drago, Ti si zaista plemenita i draga dusica!

    OdgovoriIzbriši
  3. This flower as all the blog is wonderful how are you ...Hugs laura

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.