četvrtak, 12. studenoga 2009.

Sam svoj majstor



Drage moje, ako imate viška slobodnog vremena (što baš i ne vjerujem) evo vam ideje za jedan super slatkiš.
Naslov bi trebao da vam kaže kako sam sama to napravila... Recept sam našla na jednom od blogova na kojim uživam i obično poslije budem gladna. E sada kad sam odlučila da napravim ove košarice...pretraživala sam sve moguće blogove ali ništa, nema nigdje a fino sam vidjela sliku i recept. Međutim, ja ne bih bila ja kad ne bi probala sama....Pripremila sam papirne košarice, čokoladu i plosnatu četkicu. Čokoladu otopila i svaku košaricu (20 kom) s unutrašnje strane "bojila" čokoladom. Kad sam sve košarice namljackala....stavila sam u hladnjak na kratko a onda opet ista procedura, četkica i polako svaku košaricu još jednom premazala rastopljenom čokoladom, pa hladnjak...i još jedan premaz čokolade....Kad se čokolada ohladila, polako sam poskidala papirnate košarice i rezultat je tu.
Kremu sam napravila od sira,vrhnja, šečera u prahu. Višnje (naravno zamrznute) sam posula rumom i to je stajalo dok se nisu odmrzle. Svaku košaricu sam punila 2 višnje, pa krem i na vrhu jedna višnja. Ohladila i poslužila. Ni jedan cupcake nije ostao, sreća da sam ranije slikala.
Kad nađem link na kojem su ove košarice, postaviću ga, mada je i ovakav po "mom receptu" super.
smiles
LP

Broj komentara: 11:

  1. Prekrasno izgledajo in njami bi zdaj pojedla eno :-).

    OdgovoriIzbriši
  2. Divno izgledaju, verujem da je i ukus fantastičan! Možda je i bolje što nisi pronašla recept. Ovako je kolač dobio poen plus a ti ćeš s ponosom i zadovoljna reći: to je moj kolač!

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow, čokoladne košarice, višnje, krema ... tega sploh ne bi smela gledat :-) Lačna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Njami, kakšne lušte mi delaš ;) Pa še košarica je za pojest. Super zgledajo in sploh ne dvomim, da so dobre.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zazubiceeeeeeeee......
    Ovo izgleda prefino!
    Eto sad moram ići pojesti nešto slatko.
    Svakako moram isprobati ovu tvoju slasticu,samo da nabavim višnje!!!
    Pozz!
    Sandra!

    OdgovoriIzbriši
  6. Fenomenalno. Svaka čast na strpljenju i trudu.

    OdgovoriIzbriši
  7. a joj to pa zgleda njami, bere se njami tako da sem prepričana da je super!!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. hahhahahaha,snašla se žena na brzinu - strašna si! probat ćemo sigurno, pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  9. Draga Phoenix, blog ti je nevjerojatan, a radove da i ne spominjem. Svaka čast!
    Hvala ti i na svim lijepim riječima. Ivana (Dio mene)

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.