srijeda, 28. travnja 2010.

Vlastiti pečati

Drage moje, volim poklanjati, a poklone umotavati u neke vlastite kreacije. Tako je nastao ovaj omot od velike stare koverte, vrpci...i pločice od fima na kojem je poruka With Love.
Da... prvo sam napravila vlastite pečate....
Kojim sam ispečatala ovaj moj papir od stare koverte...
I dobila sam sasvim solidan papir i što je najvažnije dezen na papiru je moj....
I na kraju umotala knjigu, stavila trake i poruku...
Za svoje pečate sam koristila gumice za brisanje...To mi je sada postala manija...jednostavno gdje god vidim gumice...kupujem ih. Za izradu ovakvog pečata vam dakle treba gumica, obična olovka, i komplet nožića, koji se može naći u svakoj hobi radnji.
Nacrtate motiv i potom polako nožićima izrezujete  ono što ne pripada motivu. Mogu vam reći da nije baš tako lako ali malo strpljenja i možete imati vlastiti pečat.Volim ja one gotove, ali eto nekada je lijepo izraditi i svoj, meni je to pravi izazov.

PAŽNJA: Čuvajte prste

Lijep pozdrav i hvala na posjeti
Vaša

23 komentara:

  1. Phoenix, ideja je i više nego izvrsna! Već duže vrijeme razmišljam kako da obilježim svoje radove. Ovo definitivno radim čim se dokopam gumice!

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam i ja nekoliko svojih "handmade " pecate.bas su mi zgodni razne stvari

    OdgovoriIzbriši
  3. oooooo, kako super ideja! in kaj šele izvedba.. krasno. in to z navadno... no, pod tvojimi rokami je postala nenavadna... radirko. zelo mi je všeč način, vse, vse, vse :)

    OdgovoriIzbriši
  4. odlično,originalno,papir je super ispao. sviđa mi se,budem probala i ja i javim rezultat :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično ti gre :)
    Poskusi še z adigrafom - zeleni nadomestek za linolej. Sicer se težje reže, vendar lahko potem štampiljko namontiraš na EZmount.

    ena moja stara objava, če ti bo kaj koristila :)
    http://bojamoja.blogspot.com/2008/09/doma-narejene-tampiljke.html

    OdgovoriIzbriši
  6. Naredila si super papir in svoje štempiljke.Vem , da za to potrebuješ potrpljenje in močne živce. Svaka ti čast!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Divno je!
    I sve je boljr kad mu das licni pecat i sama uradis, jer tu je u poklonu puno,puno ljubavi...

    OdgovoriIzbriši
  8. Super ideja. Vjerujem da puno više veseli od kupljenih pečata. :))I naravno daje mašti prostora za izraz.

    OdgovoriIzbriši
  9. Fenomenalna ideja :)) Hvala što si to podijelila s nama! A poklon, baš je divan ovako originalno upakiran. Pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Svaka cast na strpljenju! Divni pecati, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  11. Drage moje, hvala vam veliko što podržavate i ove moje povremene izlete u nešto što nisam prije radila.S vašim komentarima dobijem želju da radim puno više.

    @BojaMoja tebi specijalno hvala za ponuđeni post. Već sam bila i vidjela da je moguće raditi ovo i na kompliciranijim motivima.Hvala ti na nesebičnosti, i tvoje iskustvo za izradu pečata će mi mnogo koristiti.
    Puse svima

    OdgovoriIzbriši
  12. Super ideja i super štambilji. Svaka čast.

    OdgovoriIzbriši
  13. ovo mi se već neko vrijeme mota po glavi, hvala ti što si mi pokazala da je stvarno izvedivo !

    OdgovoriIzbriši
  14. Svaka čast, na ideji i strpljivosti dok to izrezbariš. Gumica imam, ali bojim se da mi ta strpljivost nedostaje.

    OdgovoriIzbriši
  15. waooo... super si ovo osmislila...
    pakovanje je uvek bitno :) moja deviza :D

    OdgovoriIzbriši
  16. I ja razmišljam o nečem sličnom, nešto kao logo (igla, heklica ili slično) i onda dodati hand made. Dobro da je kraj školske godine, pa nećemo dovesti u opasnost nabavu školsko pribora, kad pokupujemo sve gumice brisalice. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  17. Ma super su ti pečati!!!
    Veliki pozdrav iz Rijeke!
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  18. fantastično.....velika pusa za ideju....
    nekako mi se čini da ću uskoro u kupovinu gumica :)))))

    OdgovoriIzbriši
  19. Super si tole naredila! Pa spomnila si me na mojo zalogo radirk - pred leti je bila neka manija domače izdelave štampiljk, a sem naredila le dve. BojaMoja pa tole obvlada u nulo.

    OdgovoriIzbriši
  20. Beautiful creative eraser carving design! May you keep all ten talented fingers from ever getting cut !
    Thank you for your kind comments at my blog.

    OdgovoriIzbriši
  21. Kako fantastična ideja! hvala najljepša! ovo je tako super za mene koja nemam gdje u blizini kupiti ništa za hobiste...

    OdgovoriIzbriši
  22. Divna ideja i fenomenalna Phoenix kao i uvek. Ja sam dosta toga propustila mojim odsustvom, al evo popravljam. Tako je to kad u kuci imas buduceg studenta, kojeg trebas spremiti. :)))))
    KIsssssssssssSSSSSSSSSSSSSSSSSSSsssssssss od mene.

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.