srijeda, 15. prosinca 2010.

Kutijice


Drage moje, još malo pa vrijeme praznovanja, gošćenja i uživanja počinje.
Sigurno ste već sada u spremanju sitnih keksića, kolačića i svega onog što krasi Božić i Nova godinu…
Da li ste možda razmišljali da svoj blagdanski stol uz lijepo postavljene tanjure,salvete i pribor postavite male kutijice ili košarice u koje će te staviti neki keksić, čokoladicu i možda neku porukicu i želju koju ste sami napisali za svoje ukućane ili goste.
Ja sam napravila par probnih kutijica za koje vam dajem šeme i kratko objašnjenje.
Prva je ova trouglasta kutijica koju je zaista lako napraviti.
                                                        Treba nam...vidi se na slici

Imate ovdje i dimenzije…a vi je možete prilagoditi veličini onoga što će te staviti u njih.
Isprekidane crte su kao što znate uputa gdje presaviti….
Dakle papir pravougaonog oblika, duža strana mora biti 2x veća od one kraće strane.


Kad ispresavijate na označenim mjestima na desnom trouglu stavite ljepilo i sastavite sa trouglom na lijevoj strani….drugu stranu nemojte lijepiti jer morate nešto staviti u kutijicu….Sad samo izbušite rupe (označeno na slici) …provucite neku vrpcu i vežite mašnu.
Evo ih...




Ovo drugo može bit i kutijica i košarica…mene više podsjeća na košaricu…
Jako jednostavno a vrlo efektno.


Treba vam papir oblika kvadrata…Iz tog kvadrata presavijanjem trebate dobiti 9 kvadrata.
Sad presavijte 4 krajnja kvadrata diagonalno….tako da dobijete po dva trougla. Izbušite rupice kao na slici ..Opet povežite vrpcom koju će te vezati u mašnu…
One kvadratiće koje ste presavili diagonalno pogurajte lagano prema unutrašnjosti kutije i to je to…
I evo kako izgledaju gotove..


         Ovo je da vidite kako izgleda unutrašnjost

Nadam se da sam uspjela pojasniti ako nekome nije nešto jasno slobodno pitajte…

Ovaj papir koji sam ja koristila je A4 format, 200 gramski, Fabriano papir za fotografije-mat.
Poslužila sam se free printom sa ovog bloga .
Imam papira koji sam mogla koristiti ali kako nemam papir koji ima print na obje strane ,jedan motiv u dvije različite boje,a to obožavam….iskoristila sam ovu mogučnost koju nam pruža draga Jak Heath.
Draga Jak hvala ti od srca.

Drage moje, hvala vam za vaše posjete, šaljem vam tople pozdrave na  -6C..
vaša
¸

Broj komentara: 25:

  1. Fantasticne su. To samo ti mozes ovako lepo da sve sastavis. Od tebe se moze uvek puno nauciti. Hvala Draga Moja. Saljem ti veliku pusu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je odlično. Moram isprobati.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovite so :-))
    Hvala za načrt!

    OdgovoriIzbriši
  4. Wooow...kako si ih samo lijepo napravila,prelijep Božićni poklon za najdraže, bravoo!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala draga, izgledaju fantasticno, jednostavno, blagdanski a tako efektno:)
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  6. Fantastic, i ja tebe pozdravljam sa -2, Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  7. Genijalno!! Tako jednostavno i tako ludo efektno!! Thanks:))

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo je odlično ! Ona trokutasta mi je super za poklončiće, recimo, svakome na blagdanskom stolu. A ova košarica zgodna za držati sitne kolačiće, bombončiće na stolu. Super da si s nama podijelila ove ideje. Mislim da će mi škare opet raditi :)) Pusa

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala ti za ovo! To je treba isprobati.Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako je ovo dobra ideja,i tako posebno izgleda.Kutije i motivi i bombončići se tako izvrsno slažu i djeluju tako efektno.Hvala na ideji za čistu desetku!

    OdgovoriIzbriši
  11. draga phoenix ovo je odlično.....i upotrebljivo cijele godine:))...
    fališ nam i ti i tvoje ideje:).....
    pusa:)...

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovaj vikend se bacam u izradu kutijica po tvojim uputstvima!

    OdgovoriIzbriši
  13. Super ideja, baš sam razmišljala kako da upakiram ovogodišnje poklone. A ne samo to, bliži se jedan važan rođendan pa se volim pripremiti navrijeme.

    OdgovoriIzbriši
  14. WOW, savršeno, divne su kutijice, koliko radosti u radu i radosti za one koji će naći blago u kutijici!

    OdgovoriIzbriši
  15. Čudovite si naredila, pa naj bodo prve ali druge.

    OdgovoriIzbriši
  16. Probala sam, probala sam! I stvarno su super jednostavne za napraviti a izgledaju baš štosno :))

    OdgovoriIzbriši
  17. Hvala vam drage moje na vašim komentarima...
    Raduje me ako sam vam bar malo pomogla da na vrijeme pripremite kutijice za darove...
    Sandra, super da si javila...baš mi je drago da ti je uspjelo, mada nisam ni sumnjala u uspjeh izrade ovih kutijica.
    Kad sam vidjela kako je jednostavno, morala sam to podijeliti sa vama...Sva ova gužva nam ponekad ne dozvoli da lijepo i maštovito upakujemo darove...a za ovako nešto jednostavno i ne treba nam mnogo vremena.
    Puse svima

    OdgovoriIzbriši
  18. wooow,ovo je fantastično! svaka čast

    OdgovoriIzbriši
  19. Kutijice su odlične!Drago mi je da si stavila upute kako ih napraviti. Itekako će dobro doći, ne samo za ove blagdane nego i za ubuduće. Veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  20. Hvala ti na ovim idejama!!!
    Tvoje kutijice su zaista prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
  21. A odlican blog !
    Super ideja , jako su mi lijepe ove kutijice :D

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.