subota, 19. veljače 2011.

Proljeće, samo što nije stiglo.../Cane II dio

Drage moje, razmišljajući danas o ovom mom postu došla sam na ideju da postavim samo slike…
Bez nekog prevelikog pametovanja. Međutim kako sam ja velika pričalica , dakle bez priče ne ide…a dopala mi se i misao na blogu naše drage Mare …a ide ovako:

“nije znanje znanje znati, već je znanje znanje dati!”

Mare, nadam se da se ne ljutiš što sam je ovdje paste, jako mi se dopala, toliko je istinita…to i sama znaš iz svog primjera .

Tako ja odlučim da ipak malo ispričam o nekim mojim novim saznanjima u packanju sa fimom.

Na ovoj prvoj slici je moja prva ogrlica ovog oblika Dakle veća površina koja je zahtjevala i malo deblju plahtu kad sam lijepila “cane”…ali ne, ja sam htjela da to bude tanko, lagano i mogu vam reći da mi je sada žao što mi ta plahtica nije bila malo deblja. Na njoj se vide i neravnine…opet zato što sam htjela da malo poravnam…i to prstima….pa otisci prstiju jer sam radila bez rukavica…
Zatim moje cane ruže…tako sam razvukla…opet moje nestrpljenje …nisam mogla da čekam da mi se cane ohladi pa da onda radim…


Ali zato druga je bolja i što mi je jako važno bijeli fimo je bijel….a ne sa nekim flekama kao prije.

To mogu zahvaliti Maji po čijem sam savjetu sada radila, a on je : rastavi pasta mašinicu, očisti je, ponovo sastavi i onda radi s bijelim fimom.
Prije sam mašinicu čistila bez rastavljanja, vlažnim maramicama, alkoholom, pa nekim štapićima pa čačkalicama…pa to sve zavlačila… i izgleda sve čisto a sljedeći put kad provlačim i to baš bijeli fimo…ostanu mrlje…
Maja, hvala još jednom...
Zatim…brušenje,glancanje,lakiranje …i evo je..lagana, proljetna, divne lavandaste boje...što bi rekla naša Loredana...

Zato drage moje kad budete sljedeći put fimali…čista mašinica, rukavice na rukama…malo-malo pa svoj cane ostavite u hladnjaku…i onda sjecite, lijepite, provlačite…

Želim vam ugodan ostatak vikenda,
Puse svima
Vaša



Broj komentara: 28:

  1. They look stylish, beautiful and elegant - excellent work!
    Greetings, Diana

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve što ću reći i što iskreno mislim je: SAVRŠENO!!!
    Rado big imala jednu od ove dvije prekrasne ogrlice, dugo nisam vidjela ovako lijep nakit.
    Pusa i ugodan ostatak vikenda ti želim.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ou my gad,OH MY GAD!Ovo je...ove je D I V N O!Ma je li to pravo,da li možda sanjam da slikam???Savršeno i posebno u punom smislu rječi.Bok!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa ovo je fenomenalno, kak si to samo uspjela. Ja sam totalni antitalent kaj se fima tiće..
    Bravo! Oba kompleta su savršeni, ništ se ne vidi ono sve kaj si nabrajala

    OdgovoriIzbriši
  5. Savršeno, prelepo, sveže, baš prolećno, draga!

    OdgovoriIzbriši
  6. ova mala ispred mene mi je otela riječ iz usta!:)....a to je definitivno OMG!!!!....
    ja se ne kužim u fimo i cane(?),jel to ono kad smotaš kobasicu od raznih boja i onda režeš?....ja sam zapanjena da se tako može dobiti ovakvo cvijeće:).....
    moram primjetiti da bi prvi komplet dobro išao uz moj crni etui iz zadnjeg posta:))....
    al si nas nalinkala!!!!....hvala draga:))....
    naravno da se ne ljutim,uostalom i ja sam negdje pokupila tu rečenicu:)....i da se mene pita svi bi sa svima sve dijelili (gulp,jel ovo miriši na nekog marksa)....:-PP
    noćas ću sanjati kako trčim (hehe) pješčanom plažom bosa,u lanenoj haljini i s tvojim nakitom:))))....
    ajd bok:DD...

    OdgovoriIzbriši
  7. Fenomenalno, nikad nisam vidjela ovako nešto!! Ma kako si ovo uspjela, izgleda mi kao znanstvena fantastika...
    idem se još malo diviti...

    OdgovoriIzbriši
  8. Čuuudoooviiitooo :) Druga že zaradi barv bolj pade v oči, pa zaradi izdelave tudi. Sta pa obe lepi.
    Vedno se pozna, če se potrudiš. In res se splača.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kod tebe draga, proljece je definitivno stiglo.Za mene je fimo naucna fantastika, ali tvoj nakit je fenomenalan, jednostavno prelijep:-)
    Velika pusa

    OdgovoriIzbriši
  10. Obje su predivne i nikako se ne mogu odlučiti koja je ljepša.

    OdgovoriIzbriši
  11. Doista dva prekrasna kompleta nakita, toliko ljetna i vesela.. već zamišljam uz koje komade odjeće bi mi savršeno pasali :))...
    Svaka čast Phoenix, predivno!

    OdgovoriIzbriši
  12. Dear Diana, thank you for your wonderful comment!
    Hugs&kiss

    OdgovoriIzbriši
  13. Drage moje, hvala vam na ovim divnim komentarima.
    Sandra,Mare i Nado, možda ove ljeto i ponesete nešto slično ili čak i isto...Vidjet ćemo...
    Draga Sonja jedan od uzora kako treba raditi si mi i ti...dosta sam naučila kroz tvoje radove..
    Svima velike puse

    OdgovoriIzbriši
  14. Draga moja, sve te "mane" koje ti spominješ ja uopće ne vidim! Nakit je odličan! Svaka čast! Pusa! ;))

    OdgovoriIzbriši
  15. nisam fan ovakvih ogrlica ali nausnice su prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
  16. Prekrasen cvetlični nakit.
    Prav nobenih napakic ne vidim pri prvem, me je pa zaradi barve in celotnega izgleda navdušil drugi kompletek. Lp

    OdgovoriIzbriši
  17. Prvo-Kakooooo se to radi?
    Drugo - Savršeno izgleda -sve.
    I finally -Moram tutoriale i za fimo početi proučavati :) (mada nekako sumnjam da će i meni tako izgledati :(

    OdgovoriIzbriši
  18. Zaista prekrasan nakit kakav bi svaka žena vrlo rado stavila na sebe!
    Ja ću sanjati da sam trčala za Mare, a kako je ona bila bosa nabola se na ježa, pa sam je dostigla i uzela joj nakit...hehe!
    Puseeee

    OdgovoriIzbriši
  19. Prije svega velika isprika svim čitateljima i tebi draga moja što po prvi puta u svom bloggerskom životu započinjem komentar ovim riječima..... u jebate!!!!!!!!!! ne pronalazim pristojniju riječ za ono što mi je prvo izletjelo kada sam vidjela ovu divotu koju si napravila. Bolje da sada prestanem, i ne nastavim s psovkama /u najpozitivnijem smislu, naravno/ :)
    carica si i točka!

    OdgovoriIzbriši
  20. Draga moja, ovo je savršeno. Ne znam koja mi je bolja. Uvijek se iznova vraćam, povečavam slike, kako bi mogla što bolje vidjeti svaki detalj.
    Zbog boje, odabrala bi ovu ljubičastu. Ali opet, ove ruže su mi čarobne!
    Genijalno :))
    Jako mi se sviđa što si navela i jaaaaako bitne trikove!
    p.s. može još jedan mali savjet s moje strane po pitanju bijelog fima i pasta mašine? Probaj plahticu fima staviti između 2 prozirne (kuhinjske folije) i sve zajedno kroz pasta mašinu.

    Pozdrav, majstorice :))

    OdgovoriIzbriši
  21. Zaista ljepo i prekrasno. Posebno ovaj drugi mi je jako jako ljep.

    OdgovoriIzbriši
  22. O tole je pa res pravo pomladno in zelo uelo lepo.
    Sicer pa je pomlad pred vrati :-))
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  23. OOOO, kako noro divje lepo!!! prečudovite barve, vzorček, izjemna izdelava... ne morem se nagledat!

    prijetno in takole čarobno ustvarjanje ti želim še naprej.

    OdgovoriIzbriši
  24. Super su ti radovi!! like it very much!

    OdgovoriIzbriši
  25. Uh...koliko divnih komentara...
    Curke, zakon ste...bez vas ne bi bilo ni ovog bloga a ni moje želje da nešto radim...
    Tea ne brini...zbog psovki...tako sam više puta reagirala, doduše ne napisala...ali ni to nije isključeno...
    SandraZ...hvala velika na savjetu...prozirnu foliju sam koristila kad ručno valjam fimo...a nisam na pasta mašini...ubuduće probam...
    Mare tebi sam zaboravila odgovoriti...jeste...to upravo, smotaš kobasicu od raznih boja i režeš...Za cvjetove treba truda...ali ne mislim da se ne može savladati...radiš mnogo kompliciranije stvari...
    hahaha...što te nagovaram na fimanje...
    Još jednom ...hvala svima
    puse

    OdgovoriIzbriši
  26. Svaka čast Sarajko djevojko! Zaista si pravi majstor. Rado bih rekla nešto drugačije od drugih ali ne znam kako...jednostavno sam oduševljena...

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.