četvrtak, 12. veljače 2009.

Dobrodošlica za Filipa...

Prije par dana rodio se mali Filip, sin meni veoma dragih ljudi. Poželjela sam da napravim neobičnu čestitku, i već danima razmišljam kako bih to uradila. Da...razmišljam, ali ideje nigdje. Sve što mi padne na pamet, to je već viđeno. Redovno pratim neke blogove...kad gle...draga Niki Estes na svom blogu ima odličan tutorial. Zahvalna sam joj na tome...zaista me spasila. Volim njen blog i vrlo često odem i pogledam što ima. Ne znam kako sam propustila ovaj tutorial.

Ma sada i nije važno, uspjela sam napraviti čestitku. Papir: hamer plavi, ukrasni papir sa tackicama, mašnica i dugmici.


Dragi Filipe dobro nam došao i budi nam zdrav i sretan .



Thanks Niki for the idea and tutorial in your wonderful blog.

Phoenix


Nema komentara:

Objavi komentar

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.