petak, 13. veljače 2009.

Srce – Oznaka / Heart- Bookmarks

Da...sutra je Valentinovo. Ja baš i ne volim ove komercijalizovane praznike.
Sve se pretvorilo u trgovinu...A gdje je ljubav??. Možemo pokazati nekome da ga volimo i svaki dan, a povremeno i uz neki dar...uvijek sam za to da darujem nešto simbolično, nešto što drugu osobu ne obavezuje...jednostavno nešto što sam sama uradila i to sa velikom ljubavlju.
Tako su nastala ova srca-bookmarksi. Ovdje ću postaviti i jedan mali tutorial iz jednostavnog razloga da vidite kako je lako napraviti dar.
Trebaju nam komadi kartona, ukrasnog papira, trakice, naljepnice...ma sve što vam padne na pamet. Najviše volim kad iskoristim komadiće materijala koji su mi ostali od nekog prijašnjeg rada...Ništa ne bacam...:-)))

Ja sam napravila šablonu 2 srca da mi je poslije lakše jer nikada ne uspijevam nacrtati dva srca ista...uvijek nešto nedostaje... Izrežemo 2 srca različite veličine, različiti motivi.
Na manje srce nalijepimo obostranu ljepljivu traku na gornjem dijelu i zalijepimo na drugo srce....izbušimo rupicu...provućemo trakicu i gotovo...
Zašto su srca uvijek crvena? Ovdje se mogu vidjeti i neka srca koja su smeđa, zelena, šarena...hahaha...da što šarenije to veselije...Pa ..sretno vam Valentinovo.
LP Phoenix

Nema komentara:

Objavi komentar

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.