ponedjeljak, 16. ožujka 2009.

Opsesija naušnicama...

Crno bijeli svijet...lalala (Sjetih se Prljavog kazališta)


Malo sjaja


Smeđe tirkizna verzija

Kao što vidite, jučer se malo radilo... Imam dosta fima pripremljenog ali će to malo sada sačekati jer imam neke ideje za čestitke... Ja baš ko pčelica Maja...sa cvijeta na cvijet iliti s rada na rad..


kiss svima koji me čitaju a još više kiss onim koji komentiraju

Phoenix

Broj komentara: 7:

  1. Sve nausnice su lijepe,ove sa bijelim ,crnim i crvenim su mi posebne!!
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  2. I like a lot this form of earrings you're making.

    OdgovoriIzbriši
  3. Crno bjele su divne, baš kao i pjesma:))

    OdgovoriIzbriši
  4. Upoznala sam te kao osobu kojoj je važno još dosta toga osim rada - film, glazba, pjesma, obitelj... U tvom krasnom radu mene ipak najviše mami blještavilo i sjaj. Sve si super napravila, ali sjaj se daleko vidi - čista fantastika!

    OdgovoriIzbriši
  5. Thanks squash, and I love this form of earrings
    Have a nice day

    OdgovoriIzbriši
  6. I love those shapes and mix of colours! :)

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.