petak, 20. ožujka 2009.

Stiglo proljeće i na moj blog...

Klik na sliku da vidite bolje
Za sada samo privjesci od fima a poslije ko zna što će biti, naušnice, ogrlice...????? Posted by Picasa

Broj komentara: 9:

  1. Ovi cvijetovi su krasni!
    Pozdrav,Lidija

    OdgovoriIzbriši
  2. Sasvim slucajno sam naisla na tvoj blog, (preko Nene)i mogu samo da kazem da su radovi bas zanimljivi. Odlicne ideje i super realizacije...

    Samo tako nastavi!
    :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Da, danas je stiglo proljeće kažu oni koji prate vrijeme. I ljubomorna sam na tebe jer tvoje proljeće neće nikakvo vrijeme promijeniti :) Predivan rad!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prosto ne mogu da verujem da su ovi privesci od fima! Bila sam ubedjena, dok nisam uvelicala sliku, da su od nekog tekstila! Sve sam tvoje radove pregledala, divno napradujes i mas odlican smisao za boje!

    Hvala sto si posetila moj blog,
    Milica

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow.
    Wonderful work! Congratulations!
    Maria

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.