ponedjeljak, 28. studenoga 2011.

Razmislite...:(

Drage moje, ovaj blog je zamišljen kao kreativni blog....ali ne mogu ostati imuna na ove informacije pa postavljam ovaj snimak.
U zadnje vrijeme najviše se iznerviram kad vidim reklamu na TV-u za neki lijek....i kako sam protivnik uzimanja lijeka "na svoju ruku"....to nikada ne činim...
Ali što kad vam lijek da (korumpirani liječnik)...i kako znati da učinak lijeka neće biti onakav kakav treba da bude, i da ima još i mnogo negativnih učinaka? A da ne govorim o liječenju djece....
Naravno, nisam protiv lijekova koji su neophodni ali sam protiv onih lijekova bez kojih možemo...
Ima li kraja takvima koji radi svoje zarade truju čovječanstvo???
Ako imate vremena poslušajte ovo...
A ja odoh da popijem čaj i radim na novom projektu kojeg će te vidjeti za par dana....moguće i sutra.Ne treba mi Prozac...
Lijep pozdrav
vaša


¸

Broj komentara: 8:

  1. Na žalost svima je novac na prvom mjestu, a za posljedice lako ćemo. Ja sam uvijek prvo za alternativu.
    Čekam tvoj novi projekt :))

    OdgovoriIzbriši
  2. ovo sam već prije gledala i ostala bez riječi.....moram priznati da se uvijek zapitam da li mi je liječnik dao lijek koji će mi pomoći ili mi je dao lijek od kojeg ima proviziju....žalosno je da je farmaceutska industrija odmah iza vojne po količini novca koje "obrću"....

    OdgovoriIzbriši
  3. Kod nas se ozbiljno trese u lekarskim i farmacijskim krugovima,pocela hapsenja zbog proslogodisnjih vakcina protiv gripa,pre izvesnog vremena bila je afera oko citostatika!!
    Tuzno je sto je moral onih koji bi trebalo da nam pomognu tako jadno nizak!!To me plasi!
    Hajde posle ovakvih teskih tema napravi nam nesto da nas razveselis!

    OdgovoriIzbriši
  4. Možda da si nađeš vremena i pročitaš knjigu: Prirodni lijekovi za koje "oni" ne žele da vi znate" ima čak i u pdf na netu pa će ti još jasnije biti!

    OdgovoriIzbriši
  5. Gledala sam tu emisiju Na rubu znanosti, e draga moja, stosta mi ne znamo:-(

    OdgovoriIzbriši
  6. O, še ena "prebujena" ;) Me veseli, da deliš informacije z nami.
    Sicer pa, kje piše, da moramo biti samo ustvarjalne, ko se nas dotakne in zanima toliko stvari.
    Hvala ker si!

    OdgovoriIzbriši
  7. Već sam odavno to pogledala u emisiji "Na rubu znanosti" i nemam šta za dodati osim da me to jako rastužuje i da odbijam o tome dublje razmišljati. Naravno da ću poslušati savjet doktora klasične medicine al ću otići i do homeopata ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Stanujem u objektu u kojem se nalazi i apoteka. Ovde su otpaci diferencirani, po papir dolaze jednom sedmično i papirna ambalaža što se prikupi u toj apoteci je jedna velika količina, više bi se reklo da je samoposluga nego apoteka. Mislim da se pretjeruje i da počesto možemo i bez lijekova ozdraviti.

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.