utorak, 29. studenoga 2011.

Rođendanska čestitka a može i bookmark

Jučer sam najavila nešto novo i evo ga , specijalna čestitka za moju specijalnu snahu...:)
I zaista da mi nije toliko draga ne vjerujem da bih se upustila u ovu izradu čestitke.
Ne znam koliko možete vidjeti, čestitka je rađena embosiranjem, i to pogodite čega...
alu folije ali one deblje,da.... od one od koje se prave one aluminijske posude za zamrzavanje.
Proces i nije baš težak...poslije bole prsti ali kad vidite rezultat...bol prolazi....i sve zaboravite.
Sve sam radila ručno, dakle dio po dio...naravno sa alatom koji je predviđen za embosiranje...
Kad je bilo gotovo, u udubljenja sa poleđine sam stavila vruće ljepilo,koje se naravno odmah suši...
To sam radila da se vremenom ne bi ispravila folija i izgubila sliku.
I onda sam zamislila da malo pređem nekom patinom...međutim bezuspješno...jer se sve skida...
Predpostavljam da mi treba nešto što bi moglo na ovu alu foliju.
Na kraju sam zakačila lančić sa par privjesaka...čestitka je dobila "đepiće" u koje sam stavila krajeve bookmarka tako da se može vaditi i koristiti...
Uz to naravno ide i knjiga...i puno naših najljepših želja...
Za danas toliko od mene...
šaljem vam puse
Phoenix

Broj komentara: 15:

  1. Divno si napravila čestitku.
    I drago mi je da imaš alat, bez alata mnoge stvari bi bile nemoguće.
    Čestitka je divna i ovakva kakva je, ja tu više ništa ne bih dirala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vjerujem da će snaha biti oduševljena! Mene si svakako oduševila jer je čestitka prekrasna!:)
    Ugodna večer!

    OdgovoriIzbriši
  3. wow, prekrasno, nemam rijeći. Kak bu sretna snahica

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno je posebna čestitka koju si napravila i sigurna sam da će slavljenica biti oduševljena.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Jakooo, jakooo lepo.
    Sve pohvale za ovakav rad.

    OdgovoriIzbriši
  6. ovo je predobro. Ne znam kako se to radi, ali mi se cini da nije jednostavno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je ova tehnika totalna nepoznanica, izgleda fenomenalno, stvarno nešto posebno...

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasna ideja in čestika/bookmark!

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitka je interesantna i prekrasno urađena. Sigurna sam da će se snahi svidjeti i čestitka i tvoja pažnja. Čestitam na kreativnosti i tvojim vrijednim rukama.

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga moja, ja ne mogu vidjeti fotografije s tvog bloga! Ne znam je li to samo kod mene ili i kod drugih. Na mom blogu se pojavio uskličnik u trokutu umjesto tvoje ikonice! Sto to znači( početnik sam u bloganju i internet svijetu!)
    Pozdrav
    For You by Sonaj

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga Sonaj...evo i ja sad vidim da je nastao neki problem sa mojim slikama...ne znam sta se desava...
    Hvala za posjetu
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  12. Izgleda fantastično... predivan poklon!

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.