četvrtak, 14. siječnja 2010.

1 in 3

Drage moje, već nekoliko dana razmišljam o ovoj čestitki jer mi je trebala za vrlo dragu osobu koja je uselila u novi stan. Kako ta osoba ima čudan ukus, baš nekako poput mene, palo mi je na pamet da napravim jednu ovako malo duhovitu čestitku, nesvakidašnju.
Malo sam gledala i Izazove šta se traži pa sam se našla u ovim:
1. Colour Create Challenge - Challenge 36
a njihov predložak je ovo
2. Our Creative Corner - SASSC48
a predložak je ovaj:

i poslednji

3. Simon Says Challenge - Shabby Chic

Budite mi kreativne i vesele...cmokić

Broj komentara: 17:

  1. Baš mi je drago da te kreativnost ponovno zakačila! Ovo djelo je jednostavno posebno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. What a gorgeous card. That image is wonderfully distressed and your choice of papers is superb. A great use of the challenge colours. Thank you for joining us at the Colour Create Challenge.
    Sharon xx

    OdgovoriIzbriši
  3. This is fantastic, I love the feel of it!

    OdgovoriIzbriši
  4. Phoenix se vraća u velikom stilu - ma tko boluje od ljenitisa? Sve i ako je riječ o propisanoj terapiji, dobro je jer su ti ideje odlične!

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš mi se sviđa jer ima takav vintage osječaj. Drago mi je, da ti kreativnost ponovo dobro ide. Veoma dobro poznajem osječaj kada nešto bi ali baš ne bi, pa opet bi, pa ne znaš kako...

    OdgovoriIzbriši
  6. O, ta je pa čisto po mojem okusu. Krasna je. Vso srečo na izzivih!

    OdgovoriIzbriši
  7. what a wonderful vintage card. Just Fabulous! Thanks so much for playing with us over at OCC Sketch Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivna je!!!
    Sviđa mi se kako si se super snašla u ovom "VINTAGE" stilu!

    Predivno!
    Nadam se da će toga biti još!
    Pozz!
    Sandra!

    OdgovoriIzbriši
  9. Very pretty. Thanks for playing at OCC this week!

    OdgovoriIzbriši
  10. Such a gorgeous card.

    Thank you for joining us at Colour Create and also Simon Says Challenge this week.

    Jo xx

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja kad vidim tvoje cestitke i kartice se odusevim.Ponekad pomislim da napravim nesto ali nije ovde tako velik izbor na materijal za izradu. a mozda nije problem u materijal, nego u nemamnje maste, to meni fali :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Kao i uvek veliki umetnik, nasa Phoenix, tako draga, mila, snalazljiva,simpaticna i sposobnost i umece je krase do maksimuma.Ja to jednom reciju zovem CUDO.Pusa za tebe mila. ti sin nase CUDO u prevodu BLAGO.

    OdgovoriIzbriši
  13. Fabulous card :-) I love this image and the papers and distressing are gorgeous ! :-)

    thanks for joining the Simon Says Shabby Chic Challenge :-)
    Luv
    Lols x x x

    OdgovoriIzbriši
  14. Very cool card! So glad you could join us at Stamps and Smiles FBSC this week!
    Hugs!
    Lisa

    OdgovoriIzbriši
  15. What a unique and beautiful card! You have used the colours beautifully! Fantastic work! Thanks for joining in at Colour Create!

    xx-Deanne

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.