subota, 23. siječnja 2010.

Košarica-proba


Duže vremena razmišljam o ovoj košarici. Jednom sam sličnu košaricu vidjela na nekom blogu, na kojem zaista ne znam...(danas sam pretraživala ali nisam ništa našla) pa sam ja onako po svojoj zamisli kako bi trebalo provlačiti trakice uradila nešto, što i nije tako loše. Ona je prva, a imam namjeru da uradim još koju košaricu i tada bih postavila i tutorial...
Lijep pozdrav

Broj komentara: 17:

  1. Ooo, coolska! Lepo narejena!
    Tole prepletanje je meni tudi ful všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasno. Krasno, nemam vise reci. Ko to rece da previse hvalim, zar ovo nije za svaku pohvalu. Rad je za 10.Ma odlicna si.

    OdgovoriIzbriši
  3. Puzle su baš super, vesele i složene naravno bez problema...a košarica, svaka čast,imate zlatne ruke..

    OdgovoriIzbriši
  4. Košarica je baš super! Veselim se tutorialu!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna je!!!
    Jedva čekam tutorial pa možda i ja sklepam jednu takvu!

    Pozz!
    Sandra!

    OdgovoriIzbriši
  6. fenomenalna je košarica! jedva čekam tutorial! rado bih probala napraviti koju sebi...

    OdgovoriIzbriši
  7. jedva čekam tutorial. košarica je prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kosarica je preslatka!!Da, napravi tutorial!

    OdgovoriIzbriši
  9. Košarica je tako sladka. Enostavno moraš narediti še eno ;)
    Pa s tem senčenjem in šivanjem spominja na usnje.

    OdgovoriIzbriši
  10. Košarica ti je baš slatka, jedva čekam da postaviš tutorial. .

    OdgovoriIzbriši
  11. Beautiful ..
    Great work, bravo!
    Hugs, Diana

    OdgovoriIzbriši
  12. to je prva? odlično... ne samo simpatična, tudi uporabna in ročajčki jo naredijo prav posebej fino.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kosarica odlicna. Jako uredna. Ne znam koji je ovo materijal, ali izgleda savršeno. i ja jedva čekam tutorijal.

    OdgovoriIzbriši
  14. Što god da kažem, ponovila bih prethodne komentare - GENIJALNO I TUTORIAL NA SUNCE!;)

    OdgovoriIzbriši
  15. kosarica je fenomenalna!!!i mene jako kopka tutorijal,jedva cekan!

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.