ponedjeljak, 11. siječnja 2010.

Sketch #46 za Card Patterns

Na Card Patterns je u toku Sketch #46...Predložak je ovo:

A ja sam uradila ovo za moj ulazak. Koliko uspješno ...vidjet ćemo..

Lijep pozdrav
vaša

Broj komentara: 11:

  1. Jako lijep uradak, Phoenix! Ja bih najvjerojatnije pretjerala, pa neću ni pokušavati (čisto da mi oči ne bi ispale) :)

    OdgovoriIzbriši
  2. baš si lijepo napravila...sviđaju mi se i boje i dizajn :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Dugo te nema, a onda napraviš bljesak ... super!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala ti za puzzle!
    Meni reče-ako sretneš čovjeka koji je izgubio osmjeh,podari mu svoj.
    Super-ha?

    Entry za izazov je mrak!
    Kako si napravila ovu slikicu?
    Sviđa mi se starinski izgled!
    Svaka čast!

    Pozz!
    Sandra!

    OdgovoriIzbriši
  5. super ti je rad! a i puzzle su prva liga! imamo dnevnu dozu poticaja! hvala!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Very pretty! I love the shade of orange you used and the gems.

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga moja Phoenix, baš mi se sviđju ove tvoje puzzle. Baš slatko i korisno. Volim čitati pametne izreke pa i one koje sam pročitala, a zaboravila. Jako mi se sviđa tvoj predložak, ali ne kontam baš kako si ga napravila.:-(
    Hvala ti za komentar na mom blogu. Znam da skromnost nije vrlina. Moja najbolja prijateljica me često kritikuje zbog toga, ali neke stvari je kasno mijenjati ili gotovo nemoguće, pogotovo ako su urođena mana hahaha
    Ugodan ostatak večeri. Cmok i tebi zato što si tako draga i mila.:-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Lovely vintage card. Love the bling! Great take on the sketch!

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.