srijeda, 13. siječnja 2010.

CCC - Challenge #50 - Textures


Lijep pozdrav svima, kao što vidite moja terapija daje male pomake i danas sam se naoružala svim mogućim papirima, trakicama, alatom....i evo uspjela sam da napravim ovu kartu za CCC
i Challenge #50...a tema je Textures. Svidjela mi se ideja i napravila sam ovu gore kartu...
Moja želja za ljetom i sunce rezultirala je popločanu rivu i ribice u moru...meni tako bar izgleda.
Dok sam radila malo sam i slikala da bih vam mogla pokazati kako sam dobila ovaj efekat kamena...sa izgledom kao da je mokar..

1. Koristila sam onu zaštitnu traku koja nam koristi kad bojimo po kući pa zaštitimo da boja ne prelazi. dakle s jedne strane je ljepljiva.

2.Istrgala sam na nejednake komadiće i rubove malo bojila tamnijom bojom.

3. Nalijepila na karton i na kraju prešla lagano svijetlo plavom akrilnom bojom. Kad se osušilo...prelakirala sam brzosušećim lakom...

4. Na ovoj plavoj podlozi sam isto napravila premaz lakom i posula gliterom u prahu...pa sam dobila ono svjetlucanje mora...(koje obožavam)

Eto...to je to...ja sad odoh da postavim nove puzzle i lijepu pozitivnu izreku...

Vaša

Broj komentara: 8:

  1. Wow, what wonderful texture!! Fabulous technique. Love this card!! Thanks for playing the Crafty Creations challenge!
    smiles,Deena

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, kad vidim ovu rivu koja se ljeska na suncu, još me više trese nostalgija. Bravo, baš sve si "ubola".

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno, ravno za te dni, ko pri nas ni ne duha ne sluha o soncu...jaz mi sonce in poeltje in morjeeeeeee!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehe, draga, sad ćemo svi htjet na mora ;) Predivno si to uradila :)

    OdgovoriIzbriši
  5. O, kakšna super ideja. Hvala za tutorial. Se pa tudi meni že lušta morja in toplega.

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Phoenix,rad je fantastican,svaka ti cast.Uvek nas ekstra iznenadis. Nisi ti ni lenja ni debela,ti si nasa najbolja i najlepsa prijateljica. Pozdrav i pusa.

    OdgovoriIzbriši
  7. WOW!!! this is fantastic!!
    thanks for joining us on crafty creations this week :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Thanks for playing along at Crafty Creations - fabulous project - I love it!! Cheers Claire x

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.