nedjelja, 17. siječnja 2010.

Bez naslova..

Drage moje,
danas sam imala više slobodnog vremena pa sam malo pretraživala po netu i naletim na jedan blog koji me oduševio...Mnogo ideja za stan, mnogo crteža sa mjerama za namještaj i svega ostalog što je potrebno da nam stan bude ljepši i ugodniji.
Kad trebam nešto da promjenim i kupim, ili je jako skupo ili mi ne odgovaraju dimenzije...i nekako sam postala više zainteresirana za komade po mjeri...E sada nastupa problem...nema govora da ja to mogu raditi, takođe ni moj M. jer on jedino zna držati daljinski u ruci...dakle to jedino može majstor. Majstoru treba objasniti šta želim a ja ne znam skicirati kako treba...a iskreno ili ne znam ja objasniti majstoru ili majstor ne želi da radi tako "komplicirane" stvari. Majstori uglavnom sugeriraju ono što je njima lakše, pa kad imaju moj zahtjev za njih neobičan, tada me ubijeđuju da to nije dobro, da niko to ne radi . E to me najviše nervira kad mi kažu da to niko ne radi...pa ljudi moji mene upravo nerviraju klonirani stanovi i namještaj.
E kako je proljeće blizu..(.hahahaha možda negdje ali ovdje i nije ali nema veze.)..treba se pripremiti ranije (najviše volim promjene i rad u proljeće), ja sam krenula u potražnju nekih interesantnih stvari i otkrila ovaj blog

Knock Off Wood

Uživajte!
Lijep pozdrav

Broj komentara: 12:

  1. Zanimiv link, zanimiv! Hvala!
    Jaz obožujem take zadeve gledat :)
    Hja, za mojstre se pa čist strinjam. Pa največkrat ne razumejo niti, da ne želimo nič posebnega, samo malce drugačno kot "uniformiranost".
    Dobro pripravo na poletje :) Saj bo res kmalu tukaj! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti za ovaj blog.
    Takodje. posebno sam zahvalana za igricu, misli su uvek odlicne i lepo je malo se zabaviti.

    OdgovoriIzbriši
  3. odlićan link hvala :)
    svrati kod mene...nešto te čeka tamo :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bože, još jedan link na kojem ću ostaviti oči. Sreća pa imam tako dobre i virtualne prijateljice koje me usmjeravaju i otkrivaju mi nove stvari!
    P.S. Ne brini, čula sam da će brzo proljeće! Ne dođe li, idem ga potražiti.

    OdgovoriIzbriši
  5. odlično razmišljanje... najbolj me "razkuri" mojster, ki trdi: to se pa ne da! kako se ne da, če pa jaz VEM, da se da? :))) to zame ni mojster.
    hvala za link, to bo še zabavno:)

    OdgovoriIzbriši
  6. hej bok!!svratim cesto na tvoj blog,pa da i trag ostavim:)odusevljena sam svim viđenim,divan ti je ovaj tvoj kreativni kutak..ovaj linkic ce mi i te kako dobro doc uskoro,hvala ti na njemu..topli pozdrav!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Many good ideas -
    thank you!
    You smile a gift /for me/, Diana

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala za link, bi znalo kaj od objavljenega kdaj priti prav.

    OdgovoriIzbriši
  9. draga,
    imali tvoji postovi naslov ili ne-predivni su...
    tvoj blog je jedan od onih koji daju inspiraciju i zelju za stvaranjem...
    nadam se da cu ubuduce imati vise vremena da radim na svom blogu jer je potpuno "zapusten"...
    kiss, milena...

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitke su ti prekrasne, ama baš sve. Sigurna sam da će se tvojoj prijateljici svidjeti one koje si njoj namijenila. Meni je prva najljepša. Svakako moram spomenuti i čestitku koju si poslala u jednom od svojih postova, mislim da je to bio 11. ovaj mjesec, ona sa ribicama mi je preslatka. Nedaš se ti ženo, nedaš, a tako i treba.
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  11. Evo mene opet, sva u čudu kad sam primijetila da nedostaje prvi dio moje poruke. Valjda sam ga slučajno pobrisala a da nisam ni primijetila.
    Htjela sam reći da mi je žao što sam propustila mnogo tvojih ranijih postova jer su prekrasni. kao što možeš predpostaviti, nedostatak vremena je najveći krivac za to. A možda su i ove klimatske promjene uplele svoje prste pa sam nekako neorganizovana i pospora. A da ipak nije rodni list! hahahaha

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja jasno i glasno kazem: ako neko ima potrebe za dobrim stvarima, neka dodje na ovaj blog, ako ima potrebe za dobrim druzenjem, ovde ce ga sigurno naci. Novine? Novine su ovde na ovom blogu, samo progvirni, sposobnost i spretnost su njene vrline, stvaranje koje ona stvori je uvek za divljenje.Sve ja pronadjem na ovom blogu, ona je moj izvor pozitivne energije. A nejveca i najmocnija vrlina je njena dobra dusa i toplota njene licnosti. To je nasa Phoenix i verujem da se svako slaze sa mnom, a ako sam nesto zaboravila da kazem, slobodno dodajte, ova zena zasluzuje sve moje pohvale i verujem da isto mislite sto i ja. Hvala ti draga nasa.

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.