ponedjeljak, 25. siječnja 2010.

Obećani tutorial....


Drage moje, koliko vidim iz vaših komentara, svidjela vam se ova moja košaricaa. Hvala svima za divne komentare a kroz koje ste izrazili želju da postavim i tutorial. Kad sam pročitala Ivanin komentar: "Tutorial na sunce"....kažem sebi: „Ženo nema šale, pravi tutorial“. Ko je ikada pravio tutorial, zna koliko je to posla...pogotovo ako želiš da slikaš svaku fazu...ali dobro...za moje drage prijateljice, ja sam to pripremila s veseljem.
Dakle od tanjeg kartona...ja sam koristila hamer, izrežemo trake dimenzija:
- 14 kom 28x1,5cm
- 3 kom 28x0,5cm
- 2 kom 28x2cm
- 2 kom 21x1,5cm
- 2kruga prečnika 8cm

Ovo su mjere koje sam ja koristila. Ovisno od veličine vaše košarice vi ćete podesiti mjere.Visina moje košarice je 11cm.
                                            Klikni na sliku za uvečanje
Slika 1. Izrezane trake sam sjenčila rubove da bi se trake lijepo vidjele.

Slika 2. Nađemo sredinu na dvije trake i ljepilom zalijepimo u oblik križa.

Slika 3. Zatim zalijepimo i sljedeće trake, nastojeći da budu i one na sredini.

Slika 4. I nastavimo slagati ( kao kad režemo tortu) dok ne složimo svih 8 traka.

Slika 5. Zalijepimo jedan krug unutra i jedan sa donje spoljašnje strane. Tako ćemo ojačati dno košarice.

Slika 6. Podignemo trake prema gore praveći pregib uz sami rub.

                                                   Klikni na sliku za uvečanje
Slika 7. Prvo počnemo sa uskim trakama (0,5cm), jedan kraj trake zalijepimo i onda u krug provlačimo trakicu između traka koje su okrenute prema gore. Dok provlačim na nekim mjestima stavim malo ljepila da bi traka čvršće stajala. Na kraju traku zalijepim u unutrašnjosti.

Slika 8. Poslije prepletanja te 3 uske trakice, nastavljam sa 4 trake od 1,5cm. Proces je isti kao i sa uskim trakicama.

Slika 9. Ako ne budete precizno složili osnovne trake (kao ja) na kraju će vam se desiti ovo, dakle ostaće vam nejednaki vrhovi traka...

Slika10. Jednostavno ih odrežite i dobićete kao da ste bili precizni u milimetar...hahahaha. Zatim traku  širine od 2 cm zalijepite uz sami gornji rub u unutrašnjem dijelu košarice. Tako će izgledati urednije.

Slika 11. Na 2 trake dužine 21cm nalijepite neku ukrasnu vrpcu da dobijete ručke a onda ih krajevima zalijepite na traku širine 2cm kao što vidite na sl.11 i sl.12. Na jednu traku od 1,5cm sam probušila rupice i stavila brads-e (ne znam kako se to zove kod nas) i tu užu traku sam zalijepila na ovu širu.

Slika 12. Ovo je izgled sa unutrašnje strane koja ide na košaricu. Ja sam koristila obostrano ljepilo u traci...Polako je lijepiti od jednog do drugog kraja.... I košarica je gotova.

Ostalo je do vas i vašeg ukusa kako ćete je završiti ...da li ovako kao ja, ili drugačije.

Drage moje, nadam se da sam uspjela pojasniti izradu ove košarice. Ukoliko imate pitanja, slobodno pitajte ovako na blogu ili na moj e-mail info.mag.design@gmail.com

Lijep pozdrav
Vaša

Broj komentara: 20:

  1. E svaka ti cast. Sto si lepo sve objasnila, to je posebna prica i mnogo strpljenja. Ja to bas ne umem, da stavim sve u red i da slikam, prosto zaboravim na sve kad pocnem da radim, ma ne primetim nista oko mene. A i veliki mi je problem fotoaparat, imamo jedan, eksta nesto,ali slike su dobre samo, ako ima svetlosti dovoljno, a ja obicno radim uvece, ponekad nocu. Onda priznajem i nije bas, niti da znam da ga koristim, niti mi je volja. Nekako mi je odvratan. Kupili mi moji novi jedan, mali zgodan, bla, bla, bla. Sta se desilo, crko na pocetku, popravke, opet ne radi, poludela sam i pokazala mu smetiste i sada cutim. Slikam mobilnim telefonima i to opet telefonima mojih, jer moj i nema kameru. Sva sam bez reda sto se toga tice. Mrzim slikanje. Al moracu da se popravim.Uostalom pletenje je to sto si ti pokazala, samo prucem i verujem da je sada mnogo jasnije svima. Hvala ti, ti si pravi andjeo. Verujem da ce se pletenje dosta razviti na nasim blogovima, evo ima resenja i sa drugim materijalima, a veruj, predhodna korpa, mislila sam da je od koze. Bravo za tvoj rad.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovako dobar tutorijal nisam vidjela. Ne znam što radiš u životu, ali možeš biti profesorica. Svaka čast.
    Pozdrav profi!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau, kako si se potrudila! Sem šla še 1x vse prebrat, čeprav sem take/podobne košarice že delala. Sicer ne tko lepe kot ti:)MIslim, ne iz tako lepega papirja:)) Ja, se pa strinjam, da je slikanje postopka prava znanost:) Posebno, če slikaš sam, pa moraš držati z levo roko, pa slikati z desno ... :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Phoenix, tutorial je savršen! Bravo, bravo, bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za tutorial ali ja već vidim hrpu zgužvanog papira i sebe na rubu živaca.ha,ha...
    Za ovo stvarno trebaja strpljenja.
    Tvoje izgledaju predivno!
    Svaka čast!
    Pozz!
    Sandra!

    OdgovoriIzbriši
  6. Isto kako i Pipistrela, na prvi pogled od zadnji post mislila sam da je korpica napravljena od koza.
    Mislila sam se da odma napravim kosaricu. I odma pomislila, da nemam je za sto koristiti, zato sto imam vec puno kupljene kosarice ili case oje koristim za ovu svrhu.
    Palo mi na pamet da je zgodno molzda da napravim za jaja za uskrs.Eto hvala ti za tuttorial i za ideju!

    OdgovoriIzbriši
  7. I ja sam mislila da je riječ o koži - posložila si to kao prava stručnjakinja, a što se tiče tutoriala, moram se složiti sa svojom kolegicom Gogom - iako nam struka i nije na nekoj cijeni - dodjelujemo ti počasan naslov profesorice!

    OdgovoriIzbriši
  8. Phoenix, svaka čast! Tutorial je odličan, vrlo jasan i precizan! Divna si! I svakako ću probati napraviti koju košaricu!

    OdgovoriIzbriši
  9. I like this basket as well -
    precise work again.
    There are many awards for you /for me/,hug Diana

    OdgovoriIzbriši
  10. hvala ti na tutorialu..prvom prilikom ću ga isprobati :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Prekrasen tutorial in hvala za misel pri sestavljnaju puzzle. Super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ovo je divno, nadam se da cu naci vremena da napravim i ja.
    Divna si i hvala ti puno!

    OdgovoriIzbriši
  13. Draga moja ribice, propustila sam na vrijeme vidjeti tvoja tri posta ali sam zato sada potpuno uživala. Kao prvo, čitajući tvoji h sedam istina i šta je to što ti voliš. Iznenađena sam koliko toga nam je zajedničko samo što si ti daleko poduzetnija, okretnija i kreativnija iako sam i ja ribica čak i u podznaku. E, to mislim da je žešća kriza, ali šta je tu je. :-)
    Tvoje korpice su me oduševile. Ma preslatke su. Izgledaju kao da su od kože posebno ona prva. Divim se tvom strpljenju i vremenu koje si našla da ih napravih kao i da objasniš kako si ih napravila. Zaista si se potrudila. Ti si jedna od onih prekrasnih osoba koja mi uljepšava dan, inspiriše me svaki put kad posjetim tvoj blog.
    Ugodno veče i lijepe snove, MedaM.

    OdgovoriIzbriši
  14. Hvala vam drage moje na ovim krasnim komentarima.Hvala i za počasni naslov profesorice.Malo sam se potrudila da bude što jasnije jer znam da na ovaj način putem slike i pisane riječi može da promakne nešto što važno.
    Hvala vam za vaše posjete, komentare...da nije vas i vaših blogova, vjerovatno ne bi bilo ni mene ni ovog bloga.
    Pusa svima

    OdgovoriIzbriši
  15. Krasno si tole prikazala v sliki in besedi.
    Resnično hvala.

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala za odlican tutorial! Bas mi se svidja, moracu da isprobam. :)
    Poz, Vanja

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.