ponedjeljak, 17. studenoga 2008.

Jeeeeeee....moj rad na forumu pobjedio

Da, dragi posjetioci ovog bloga. Moj rad koji sam radila za Swap za jedan drugi forum, proglasen je na forumu http://boye.yuku.com/directory za Rad mjeseca oktobra...Aj...bas sam sretna. I meni se svidja, mada mislim da je bilo jos radova na forumu koji su svakako mogli ponijeti tu titulu.

A ja kao prava pobjednica cak sam dala i intervju koji je objavila jedna clanica foruma na svom blogu http://smyckenmili.blogger.ba/

Evo ovo je pobjednicki rad....

A evo iskopiran intervju...

Pobjednica "Rad mjeseca oktobra"

Kao clan i mladji admin Kreativnog foruma Boye zelim vam predstaviti pobjednicu za izbor rada mjeseca oktobra: Phoenix
1. Ukratko nesto o sebi, nick ili ime, koliko god imas i odakle nam dolazis...
- Zovem se Azra, rodjena prije 55 godina u Sarajevu i od tada zivim tu.Trenutno zaposlena u muzevoj firmi, sretna majka jednog velikog sina.
2. Koliko se dugo bavis svojim hobbijem i otkuda ideja za to ?
- Moj hobby je sve sto je lijepo i sto se moze stvoriti vlastitim rukama. Dakle najvise volim izradu nakita, magnetica, privjesaka od Fimo mase, zatim izradu cestitki Quiilng tehnikom. Ideja je potekla od nekih mojih prijasnjih razmisljanja i zelja da imam neobican nakit, nesto sto jos niko nema. Odnosno, ponudom bizuterije u ono vrijeme poslije rata sam bila totalno nezadovoljna...a inace volim bizuteriju ali ne onu svakidasnju....
3. Kojim tehnikama se koristis, koje materijale najcesce upotrebljavas?
- Sto se tice izrade nakita: Fimo, razne zice, perle, nekada i interesantne kamencice ili skoljkice koje ukombinujem sa Fimom. Za cestitke, koristim sve vrste papira a najdrazi mi je onaj koji je vec koristen, dakle onaj za reciklazu. Zatim,trake, masnice, i sve cime se moze napraviti cestitka koja je neobicna i kojih nema na svakom koraku.
4. Koja je tvoja boja ili boje ?
- Sve tople boje, smedja sve nijanse, zuta, crvena.
5. Sta te inspirise za rad ?
- Moja inspiracija za rad je uglavnom zelja za kvalitetno iskoristenim slobodnim vremenom, i zelja da usvojim neke tehnike za koje prije i nisam znala. Sve sto je novo volim da znam, iako neki misle da mi je pri kraju radni vijek, ja mislim da on tek sada neoptereceno pocinje.
6. Tvoji uzori u radu...
- Jako puno uzora...i samo cu jedan spomenuti -Aremai Bijoux, francuskinja koja radi slicne stvari kao i ja.
7. Koliko vremena sedmicno odvojis za svoj hobi ?
- Pa ja radim, svaki dan po sat, dva. To je meni moj odmor i psihicki i fizicki.To nije rad nego uzivanje...
8. Da li je to samo hobi ili se nesto i proda i gdje?
- Uglavnom za sada hobby, prodala sam jedan dio nakita od Fima prije dvije godine jednoj prodavnici u hotelu na Murteru...Poslije toga sam radila po narudzbi ali toga je bilo malo. Trenutno se mogu neki moji komadi, kao i cestitke, naci u Tessi u Sarajevu.
9. Tvoje misljenje o rucnim radovima, unikatima i inace o umjetnosti i koliko se to cijeni i kupuje...
- Jako cijenim rucni rad, dakle sve sto je radjeno rukom, za mene je jako dragocjeno.
Mozda zato tako mislim jer znam koliko truda treba da se nesto uradi.
Kod nas, mislim da je podcjenjen rucni rad kao i umjetnost uopce. Ponekad steknem dojam da ljudi vecinom misle da je bavljenje kreativnim radom, gubljenje vremena, a radovi bezpotrebni, moze se i bez njih.
10. Gdje te ljudi mogu naci (blog, webshop ili sl)
- Moj blog: http://phoenix-magdesign.blogspot.com/
Vrlo sam aktivna na forumima http://www.venusart.net/ i http://boye.yuku.com/
Zahvaljujem Phoenix na kratkom predstavljanju i cestitam joj na pobjedi "rad mjeseca oktobra" na forumu Boye!
Lijep pozdrav
GoldfishJewelry

2 komentara:

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.