srijeda, 5. studenoga 2008.

Kako radimo u Quilling tehnici-radionica 4

Da bi napravili ove listiće isto ćemo izrezati trakice 3mm širine.
I te trakice motamo na štapić ali ne lijepimo. Polako skinemo sa štapića i smotuljak stavimo u otvor na ravnalu.
To nam služi da nam se trakica ne bi razmotala na neku veličinu koja nam ne odgovara. Dok je smotuljak još u otvoru, iglom za kukičanje rasporedimo trakicu tako da bude lijepo popunjena, a ne da ostaju šupljine.Zatim smotuljak izvadimo, samo onaj spoljašnji kraj trakice zalijepimo i oblikujemo rukama u oblik lista. Znači prstima pritisnemo krajeve smotuljka i otpustimo.

Ako nije nešto jasno, pitajte me rado ću odgovoriti.
Kako će izgledati čestitka, to sami odlučite. Ja sam uzela tanki karton A4 presavila ga na pola, i još jedan list papira koji sam ubacila u čestitku, i nalijepila cvjetove i listiće.I evo je:


Napomena: Sigurno ste primjetili na donjoj strani ovog nazovimo buketića, cvjetić sa 4 recimo latice. To su vam oni obični namotaji, trakica se na kraju zalijepi i polako skine sa štapića. Mrzilo me je da pravim više, ali kad ih je više djeluju kao mimoze.Nadam se da sam uspjela pojasniti najednostavniju izradu čestitke.Probajte, javite se, nastaviti ćemo dalje.
Lijep pozzzz

Nema komentara:

Objavi komentar

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.