utorak, 4. studenoga 2008.

Šta je sve potrebno za Quilling-radionica 1


Kao i što sam obećala, ovo će biti radionica-blog. Počela bih sa izradom nekih lakših oblika od papira za jednu čestitku.Probajte, nije teško...

Prvo je potreban alat:

-deblji karton koji će poslužiti kao podloga kad režemo papir
-linijar/ravnalo na kojem su šablone (najbolje bi bilo da su okrugle rupe, međutim ja to nisam mogla naći, imam jedino ovaj ali se snalazim)
-skalpel-škare/makaze
-drveni štapić koji je na vrhu po sredini zasječen 1cm
-ljepilo
-pinceta
-igla za heklanje/kukičanje



A evo vam i sličice alata kojeg sam ja pronašla na net-u ali u radnjama nema, tražila sam u Sarajevu..Ako vi možete da nađete super, ali se može i ovim uraditi puno što ja imam.


Ovo služi umjesto onog drvenog štapića





A ovo je još suvremenije, ovo služi za rezanje latica na trakicama,ali košta 60 Funti /Britanskih







A ovo vam je umjesto onog mog ravnala.


Za ovaj put dosta, pravo sam se namučila da ovo poslažemPosted by Picasa
Sutra o materijalu i način izrade.Pozzzz

Nema komentara:

Objavi komentar

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.