subota, 24. siječnja 2009.

Blog awards!!!

Moj prvi award, nadam se ne i poslednji.



Jao ljudi jesam sretna. Divna i kreativna Roberta čiji blog redovno posjećujem, dodijelila mi je award ili po našem, priznanje za moj blog. Hvala Roberta .
Jako sam sretna zbog toga a naročito što to dolazi od izuzetno kreativne osobe.Kad posjetite njen blog, saznati ćete o čemu govorim.

Po pravilu, isti award mogu da dodijelim također kreativnim blogericama.. Ima ih zaista puno, pa je teško odabrati najbolje,ali eto moj prijedlog su za ovaj put ove blogerice:

hypatia

Diana

Ramona

lillium

ogrlica



Sve su ovo kreativni i vrlo inspirativni blogovi.

Drage moje, sve koje ste na spisku treba da uradite ovo.
1. Preuzmete ovaj award za svoj blog
2. U tekstu ukucate link blogerice koja vam ga dodijeljuje
3. Izaberete blogove koji vas najviše inspirišu i unesete linkove.

Želim vam jos puno priznanja i posjeta na vašim divnim blogovima...

1 komentar:

  1. Hej, bas si me razveselila!!! Puuuno ti hvala! Vrlo sam ponosna :). Proslijedit cu award cim stignem!

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.