četvrtak, 29. siječnja 2009.

Swap od lilium

Jucer sam dobila Swap od moje lillium a tema je bila Kitchy i muzicki Swap. Dobila sam slatku futrolu za mobitel i CD sa muzikom koju je lillium snimila bas kao da sam joj ja rekla sto volim. Hvala lillium, bas sam se obradovala.
Swapove obozavam, jedva cekam sljedeci...
Pozzzz

Broj komentara: 5:

  1. Hi!! Your blog are very nice and more info. I hope follow my blog and please click my google ads.

    OdgovoriIzbriši
  2. Cao, danas sam odkrila tvoj blog, jako mi se svidja, imaš odlične radove.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Snežinka. Drago mi je da si me posjetila.Ja već nekoliko dana pratim tvoj blog i uživam.

    OdgovoriIzbriši
  4. megat,
    Thank you , and have a wonderful day!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tek vidjeh sliku ovog swapa. Iznenadih se, davno je to bilo. Izbrisala sam svoj stari blog i sad sam ponovo na istoj domeni i nemam 2 nego samo jedan blog. krpice.blogger.ba Pozdrav, lillium1

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.