ponedjeljak, 26. siječnja 2009.

SWAP


Pravila sam Swap sa temom Kitchy&muzika za forum boye.yuku.com Baš mi se tema svidjela i pokušala sam napraviti pravi kitch...koliko sam uspjela pojma nemam...Drage moje mogu vam reći da mi je i bio težak zadatak...Kako god napravim ma nije mi kitch...Za muziku je bio zadatak da snimimo na CD nešto što inače slušamo...I baš mi se to dopalo, tako ona osoba koja dobije moj Swap moći će me upoznati i kroz ono što slušam..

I tako ja to sve napravim, CD stavim u omot koji sam ja pravila i napišem porukicu. Danas je forumašica "mama aid" dobila i odmah me zvala da mi se zahvali... Baš sam sretna što joj se svidio Swap. Kad moj stigne postaviću i njega....a sada evo sličica
Slika je rađena u više tehnika, acrilnim bojama, ispucali efekat, ljepljenjem easy metal listica, salvetna tehnika....ma ima tu svega i svačega...

Omot za CD sam pravila po šablonu od kartona (160g), cvijetić, mašnice i poruka od srca...

2 komentara:

  1. Lepa slika, čeprav bolj izgleda kot mixed media kot pa kiči :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Simona. Prvi put radim po ovoj temi, ali sam zadovoljna.
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.