ponedjeljak, 12. siječnja 2009.

Konacno se vracam na moj blog...

Uh...proslo je dosta vremena a da nisam napisala nijednu rijec, da nisam postavila ni jednu sliku niti Tutorial...Bas je vrijeme proslo brzo...u nekoj vjecitoj frci...
Koliko volim praznike, toliko me umaraju...ne samo moj stomak nego mene kompletnu. Poslije ovih zimskih praznika, uvijek se radujem onim obicnim danima...kad uhvatim vremena da uradim nesto kreativno...Tada sam zaista najsretnija...
Kao i svake godine imam mnostvo planova, i najgora stvar sto jos uvijek ne znam da napravim prioritete...nego mi je sve jako vazno i onda sve pokusavam odjednom obaviti...Greskaaaa!!!
Pretrazujuci kreativne blogove, naidjoh na jedan u kojem blogerica postavlja sliku svog kutka za kreativni rad...ja sam se odusevila...hocu toooooo



http://stampinlounge.blogspot.com/2008/04/stampin-and-scrappin-space-2.html
Mrzim moj kreativni nered...moram imati mjesto na kojem znam gdje mi je sta...O kako bi brze radila...
Mislim da mi je to prioritet...a poslije prelazimo na kreativnost...Imam milion skica sto u glavi, sto na papiru...I ako budem uradila sve ima da se nagledate lijepih stvarcica.
Sljedeci put cu predstaviti neke moje kutijice koje obozavam jer su tako male i slatke upravo za pakovanje nausnica, narukvica...itd
Nadam se da cu praviti manje pauze i da ce moj Blog biti bogatiji i raznovrsniji a do tada lijepi pozdravi i jedna misao koja mi se mota od ranog jutra...

Ljudi su tako napravljeni da lako ostvare sve u što duša zaista vjeruje

Nema komentara:

Objavi komentar

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.