srijeda, 21. siječnja 2009.

Sarah Kay, kako je medena...

Lijep pozdrav mojim posjetiocima. Ovih dana sam pripremala neke projekte, pretraživala po Internetu, gledala i divila se svim tim divnim kreativkama za koje se pitam gdje nalaze inspiraciju..
Gledajući na blogovima kreativaca iz cijelog svijeta primjetila sam da je jako aktuelna Sarah Kay. Sarah Kay, zaljubljena, pa uziva u prirodi, pa cisti...ma sve moguće situacije u koje se može naći bilo ko od nas. Zaista je inspirativna, tako slatko lice. I onda dođem i do podataka da kreativke koriste pečate sa likom Sarah Kay...Dakle potreban je pečat, boje i smisla da se to lijepo ukomponuje. Gledajući sve te divne karte, dobih želju da i ja se okušam u izradi takve jedne karte, i evo što sam ja uradila.
Ja baš i nisam imala pečat, ne znam je li ima uopće u Sarajevu da se kupi, ali znam za ovaj link Sarah Kay coloring pages on Coloring-Book.info , lijepo sam kopirala slicicu (printanje i kopranje su free), bojila drvenim bojicama i dobila sasvim solidan rad.
Sviđa mi se ali ja ipak neću to raditi, vraćam se svom radu tj svaki detalj na karti je moja zamisao,svaki cvjetić, crtež, trakica. To me ipak više odmara i daje mnogo više mogučnosti da uživam u radu.
I dalje ću pratiti rad kreativnih blogerki jer me zaista oduševljavaju.
Ovo je moja karta za koju se nadam da će vam se svidjeti...
Nadam se da ću u sljedećih par dana imati pokazati još poneki moj uradak.

Nema komentara:

Objavi komentar

Welcome to my world.....of crafting that is.
I am glad you stopped by.
Your comments are welcome and
appreciated.